پیکه: پویول به خاطر همه چیز متشکرم

به گزارش افکارنیوز، جرارد پیکه نامه‌ای خطاب به کاپیتان کارلس پویول که روز گذشته پس از ۱۵ فصل خداحافظی‌‌اش را از این باشگاه اعلام کرد، نوشت. وی پویول را «فرشته نجات» خود توصیف کرد که منحصر به فرد و تکرارنشدنی است.

پیکه در پیغامی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی فیس‌بوک نوشت: ‌ می‌خواهم بدانی که دلم برای صحبت‌هایمان در رختکن، توصیه‌هات و بالاتر از همه شوخی‌هایت در زمین تنگ می‌شود. تو منحصر به فرد و تکرارنشدنی هستی. وقتی مردم از به خدمت گرفتن یک پویول دیگر حرف می‌زنند، خنده‌ام می‌گیرد. آنها باید مدت‌ها به دنبالش بگردند زیرا هرگز کسی مثل تو را پیدا نمی‌کنند.

وی ادامه داد: این روز فرا رسید و تو می‌روی. هرچند این قانون زندگی است اما برای من غیرممکن است که خودم را بدون تو در بارسا تصور کنم. اگر به پاریس یا رم نگاه کنم، اولین چیزی که به ذهنم می‌رسد تو هستی که جام قهرمانی اروپا را بالای سر برده‌ای. در ومبلی این افتخار را به آبیدال دادی؛ چیزی که باعثبزرگی بیشتر تو شد. نسل من و جوان‌ترها بارسا را بدون پویول با بازوبند کاپیتانی و شماره پنج پشت پیراهنش در خط دفاعی نمی‌شناسند. فکر نمی‌کنم همه‌چیز مثل گذشته باشد.

پیکه همچنین از اولین ملاقاتش با پیکه نوشت: تو کاپیتان و نشانه این تیم هستی و وقتی جوان بودم؛ آماده این بودم که دنیا مرا ببلعد. از اولین روز در داخل و خارج از زمین خیلی آسان با هم جور شدیم. در کنار تو احساس امنیت میکردم؛ میدانستم که اگر روزی به هم بریزم، تو آنجا هستی تا مرا نجات دهی. تو فرشته نجات من هستی. به خاطر همه چیز سپاسگزارم.