به گزارش افکارنیوز، محمدعلی شجاعی درباره آخرین وضعیت استعفایش از فدراسیون تیروکمان گفت: از روز نخست هم گفته‌ام که تابع قانون هستم و بر همین اساس نیز عمل می‌کنم. اما باید این مسیر به صورت قانونی انجام شود و با برگزاری مجمع استعفایم را اعلام کنم تا این فدراسیون دوباره به حاشیه کشیده نشود.

وی ادامه داد: تلاشمان این است که هر چه زودتر مجمع فدراسیون برگزار شود. اما نمی‌دانم که زمان برگزاری مجمع دقیقا چه زمانی خواهد بود، چون این موضوع تنها به من بستگی ندارد.

رییس فدراسیون تیروکمان خاطر نشان کرد: اگر شرایط ایجاب کند، مجمع فدراسیون قبل از سال جدید برگزار می‌شود، اما با توجه به فشار کاری که در وزارت ورزش وجود دارد، احتمال دارد که سال آینده این مجمع تشکیل شود.

وی در ادامه درباره حضور تیم ملی تیروکمان در بازیهای آسیایی هم گفت: حدود دو ماه است که مربی کره‌ای به تیم ملی آمده است. البته ما کارهای خود را برای بازی‌های آسیایی از یک سال قبل شروع ‌کرده‌ایم و می‌خواهیم تیروکمان در این رقابت‌ها مدال آور باشد.

شجاعی افزود: در این مدت سعی کرده‌ایم انتخابی تیم ملی را به طور مرتب برگزار کنیم تا تیم ملی شکل انحصاری نداشته باشند. در این مدت هم مربی کره‌ای شناخت نسبی از ملی‌پوشان پیدا کرده است.

رییس فدراسیون تیروکمان خاطر نشان کرد: این مربی در مسابقات بعدی خود شناخت بیشتری از کمانداران پیدا خواهد کرد تا ترکیب تیم ملی مشخص شود. در رقابتهای پیشرو هم تیم تیروکمان با ترکیبی از افراد جدید و ملیپوشان قدیمی به مسابقات اعزام میشوند تا مورد محک جدی قرار گیرند.