اندیشه انقلاب بیداری‌‌های منطقه را رقم زد

به گزارش افکارنیوز، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیران رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های خراسان شمالی با عنوان جنگ نرم دشمنان اظهار کرد: استکبار و به ویژه آمریکایی‌ها معتقدند که این اندیشه انقلاب اسلامی بود که انقلاب‌ها و بیداری‌های منطقه را رقم زد.

وی با بیان اینکه ملت جمهوری اسلامی ایران ۲۵۰ هزار شهید برای تثبیت این گفتمان انقلاب اهدا کرده است، افزود: دشمنان برای مقابله با این گفتمان میلیاردها تومان هزینه کرده‌اند و راه به جایی نبردند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنان همواره اعتراف کردند که به خاطر منطق نظام جمهوری اسلامی و ترویج اندیشه انقلاب اسلامی ضرر دیده‌اند از این رو به دنبال جلوگیری از گسترش این اندیشه هستند.

وی با بیان اینکه آنان طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال القای عدم کارآمدی دین برای جامعه برآمدند گفت: با این همه نظام اسلامی ثابت کرده است که این بهترین شکل اداره جامعه بوده و اکنون روحیه استقلال در عرصه‌های مختلف را مرهون همین نگاه است.

وی یکی از مهم‌ترین ابعاد استقلال نظام جمهوری اسلامی را عرصه دفاعی برشمرد و گفت: به خاطر حمایت‌های رهبری و تلاش دلسوزان افتخارات زیادی در این عرصه نصیب نظام شده است.

سردار شریف تأکید کرد: امروز ما قدرتمندانه اعلام می‌کنیم که با تمام قدرت آمادگی دفاع از نظام اسلامی را داریم.

وی اضافه کرد: اکنون ما نظامی امن و بزرگی داریم که قادر به رفع مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف همچون بیکاری هستیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاه بیت عملیات روانی دشمن را ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی برشمرد و گفت: رسانه‌ها نقش مفیدی را در راستای تبیین دستاوردها و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید نسبت به حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و مسائل روز مطلع باشند، سواد رسانه‌ای را در مهندسی بازخورد و مدیریت افکار عمومی بسیار مهم خواند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: امروز امپراتوری رسانه‌ای غرب به اعتبار نقش رسانه‌ها در مدیریت افکار عمومی به یک تسلط زیادی دست یافته و در این عرصه موفق بودند از این رو می‌طلبد تا فعالان عرصه رسانه کشور نیز در این زمینه تلاش و همت کنند.

سردار شریف برای حضور در نشستهای مختلف با محوریت حضور در جمع مدیران رسانهها و روابط عمومی خراسان شمالی سفری را به این استان داشته است.