تشویق بازیکن استقلال توسط لیدر پرسپولیس!

به گزارش افکارنیوز، دیدار تیم‌های ملی ایران و گینه در حالی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند که حدود ۱۵۰۰نفر در ورزشگاه حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

*پیش از شروع بازی مجری حاضر در ورزشگاه چند نوبت از تیم ملی گینه تعریف کرد.

*دنیل داوری که امروز برای اولین بار در ورزشگاه آزادی در درون دروازه تیم ملی حضور دارد بارها با تشویق ممتد هواداران حاضر در ورزشگاه روبه‌رو شد.

*امروز هواداران تیم ملی در طبقه بالا و طبقه اول استادیوم آزادی حضور داشتند اما از آنها خواسته شد که همگی به طبقه اول بیایند تا حضور تماشاگران در ورزشگاه جلوه بهتری داشته باشد.

*پرچم‌هایی از AFC، فیفا و فدراسیون فوتبال کشورمان در ورزشگاه گردانده شد.

*هاشم بیک‌زاده بازیکن مصدوم تیم ملی فوتبال کشور هم در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی نشسته است.

*باد شدیدی در ورزشگاه آزادی در حال وزیدن است.

*پرچم ایران و گینه ۲۰دقیقه قبل از شروع بازی به زمین چمن ورزشگاه آزادی آورده شد.

*دو خبرنگار خارجی امروز در جایگاه خبرنگاران حضور دارند که یکی از آنها خبرنگاری از کشور گینه است که بازی را برای رادیوی کشورش به صورت تلفنی گزارش می‌کند و شور و حرارت خاصی هم دارد که باعثتعجب خبرنگاران ایرانی شده است. البته خبرنگار مجله «چهار - چهار - دو» کشور انگلیس هم در جایگاه خبرنگاران حضور دارد. این خبرنگار انگلیسی دیروز هم با کی‌روش مصاحبه‌ای در خصوص حضورش در فوتبال ایران گرفت وهمچنین قصد دارد با مسئولان کانون هواداران باشگاه منچستر یونایتد در تهران گفت‌وگو انجام دهد.

*در اقدامی جالب لیدر باشگاه پرسپولیس بارها از هواداران می‌خواست تا هاشم‌ بیک‌زاده را تشویق کنند.

*میان تمام هواداران تیم ملی در ورزشگاه آزادی پرچم ایران توزیع شد. نکته جالب اینجاست که پشت این پرچم‌ها آرم یک شرکت خوردوسازی چینی قرار دارد. بنرهایی از این شرکت چینی در پشت نیمکت دو تیم نصب شده است.

*مطابق بازی‌های گذشته تیم ملی باز هم جواد نکونام با بازوبند آبی در زمین حاضر شد. که این کار او با واکنش تعدادی از هواداران پرسپولیس مواجه شد.

*قبل از شروع بازی تمام بازیکنان تیم ملی گینه به سمت نیمکت خودشان آمدند.

*برخلاف بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود امروز پیش از شروع بازی قرآن تلاوت نشد.

*در حالیکه طبق عرف در معرفی بازیکنان همیشه دروازهبان نفر اول توسط بلندگو اعلام میشود امروز دنیل داوری دروازهبان تیم ملی فوتبال کشورمان به هشتمین بازیکن معرفی شد.