نامه یک نماینده به وزیر آموزش و پرورش

به گزارش افکارنیوز، غلامرضا تاج‌گردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش نکاتی را در خصوص پاداش مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد متذکر شده، که یک نسخه از این نامه به دفتر خبرگزاری فارس در گچساران ارسال شده است.

در این نامه آمده است:

بردار گرامی جناب دکتر فانی

وزیر محترم آموزش و پرورش

با سلام و احترام:

تاکنون نسبت به پیگیری پاداش مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اقدام لازم و بایسته توسط وزارت آموزش و پرورش صورت نپذیرفته که درصورت عدم اقدام، اینجانب و دیگر نمایندگان ناگریز به انجام تکالیف قانونی خود خواهیم بود و موضوع را از طریق محاکم قضایی پیگیری خواهد کرد.

پیرو مذاکرات و مکاتبات متعدد در خصوص پاداش مناطق محروم فرهنگیان متاسفانه اقدام لازم و بایسته توسط آن وزارتخانه صورت نپذیرفته است؛ روند کار مجدد به استحضار می‌رسد و درخواست اقدام عاجل دارد که در صورت عدم اقدام، اینجانب و دیگر نمایندگان ناگریز به انجام تکالیف قانونی خود هستیم.

- در سال‌های گذشته وزارتخانه دلیل عدم پرداخت فرهنگیان عزیز مناطق محروم را نبود اعتبار دانستند که این موضوع در بودجه ۹۲ و با پیشنهاد اینجانب و جمعی، ۲ هزار میلیارد ریال به این امر اختصاص داده شد.

- مراحل کارشناسی احکام صورت پذیرفت و مستندات در اختیار مسئولان ذیربط قرار گرفته است.

- تخصیص به دستگاه مربوطه ابلاغ شد و متأسفانه آن وزارتخانه تلاشی در جهت دریافت تخصیص به عمل نیاورده است.

- در این مدت هرچه تلاش کردیم نتیجه نداد و متأسفانه در یکی دو هفته گذشته معاونت پشتیبانی آن وزرتخانه با بی‌احترامی این موضوع مهم را بی‌اهمیت تلقی کرده و سرباز می‌زند.

- فرهنگیان استان به اعتماد نمایندگان مجلس و مسئولان استان امیدوار و دست به اعتراض نزده‌اند.(البته تاکنون).

- اکنون وظیفه دارم در صورتی‌که در هفته آینده موضوع پرداخت آغاز نگردد ضمن انجام تکالیف قانونی نسبت به طرح موضوع در محاکم قضایی اقدام نمایم.

ارادتمند

غلامرضا تاجگردون