پیشنهاد خبرگان درباره سبد کالا و یارانه نقدی

به گزارشافکارنیوز، آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده مردم تبریز در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز(چهارشنبه) در حاشیه اختتامیه پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در خصوص ارزیابی دستاوردهای پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری اظهار داشت: این اجلاس مثل سایر اجلاس‌های گذشته بسیار خوب و پربار بود.

وی همچنین در مورد توضیحات آقایان عراقچی و طیب‌نیا به اعضای مجلس خبرگان تصریح کرد: وزیر اقتصادو معاون وزیر امور خارجه توضیحات خوبی دادند و آقای عراقچی راجع به مذاکرات هسته‌ای و ژنو صحبت‌هایی را ارائه داد و به سؤالات اعضا پاسخ گفت.

آیت‌الله مجتهد شبستری به گزارش وزیر اقتصاد و اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: آقای طیب‌نیا در مسائل اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی و مسائل مربوط به یارانه‌ها صحبت کرد و به سؤالات اعضای خبرگان رهبری در این مورد پاسخ دادند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این پرسش که اعضای مجلس خبرگان رهبری چه راه‌کارهایی برای اقتصاد مقاومتی ارائه دادند گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری ضمن سخنرانی‌های قبل از دستور اشاراتی را مطرح کردند که به عنوان مثال برخی آقایان پیشنهاد کردند که از طریق کمیته امداد سبد کالا و یارانه‌ها به مردم داده شود اما اینکه به شکل مدون و حساب‌شده این راهکارها مصوب شود نبوده است.

وی افزود: در فرصتی دیگر شاید در کمیسیون‌های مربوطه در مورد سبد کالا و یارانه‌ها از طریق کمیته امداد صحبت شد و چنانچه مصوبه‌ای صورت گرفت اعلام خواهیم کرد.

آیت‌الله مجتهد شبستری در مورد بررسی عملکرد دولت درباره موضوع هسته‌ای نیز خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید راهی که شروع کردیم و ادامه دهیم و همانطور که ایشان فرمودند ما به این مذاکرات خوشبین نیستیم و دشمنان سوابق عهدشکنی فراوانی دارند بنابراین نمی‌توان اعتماد کرد.

وی ادامه داد: آینده مشخص خواهد کرد که آیا غربیها بر روی حرف خود هستند و یا خیر.