'سيد حميد حسيني' مدير روابط عمومي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي روز شنبه در گفت و گو ايرنا اظهار داشت: حركت اين نماينده مجلس غير منطقي و دور از شان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي است و عصبانيت وي نيز اين اقدام را توجيه نمي كند.

حسینی در مورد این حادثه گفت: «وزیر بهداشت همزمان با سالروز فتح خرمشهر برای افتتاح چند طرح به استان آذربایجان شرقی سفر کرد اما به دلیل شرایط جوی و در پی اعلام خلبان بالگرد، سفر به شهر دوزدوزان میسر نشد».

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت ادامه: «نرفتن به شهر دوزدوزان کاملا از تصمیمات وزارت بهداشت خارج بود و هنگامی که رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای دلجویی نزد نماینده سراب رفت، با سیلی او مواجه شد».

حسینی خاطر نشان کرد: «لغو سفر وزیر بهداشت به شهر دوزدوزان براساس تصمیم خلبان بالگرد به دلیل تاریکی هوا و شرایط جوی بود و دلیل دیگری نداشت».

وی حرکت نماینده سرابذرا «بسیار شگفت انگیز» خواند و گفت: «رییسان دانشگاه های علوم پزشکی همواره دلسوزانه و متعهدانه خدمت کرده و نماینده مردم که فردی قانونگذار است، باید مسایل اولیه و بدیهی قانونی را رعایت کند».

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تاکید کرد: «تهدید حریم شخصی افراد مورد پسند جامعه نیست و حق رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز است که از این نماینده شکایت کند یا اینکه او را ببخشد».

هفته گذشته در جريان سفر مرضيه وحيد دستجردي وزير بهداشت به استان آذربايجان شرقي، به دنبال ميسر نشدن حضور وي در برخي از شهرهاي اين استان به دليل شرايط جوي، مجيد نصيرپور نماينده سراب در مجلس شوراي اسلامي، عليرضا يعقوبي رييس دانشگاه علوم پزشكي تبريز را مورد ضرب و شتم قرار داد.