رسانههای وابسته به رژیم صهیونیستی در ادعایی عجیب اقدام به شایعهپراكنی در زمینه همكاری تجاری میان ایران با شركتهای صهیونیستی كردند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در شماره روز پنجشنبه خود با انتشار شایعه ای مدعی شد که بیش از ۲۰۰ شرکت اسرائیلی وجود دارد که با ایران روابط تجاری دارند.

این روزنامه البته سعی کرد تا این خبر را بنوعی تنظیم کند که امکان تکذیب آن از سوی مخاطب وجود نداشته باشد، این روزنامه نوشت که این روابط تجاری در بخش انرژی انجام شده و ایران از وارداتی که در این راستا داشته، موفق شده است تا برنامه هسته‌ای خود را توسعه دهد.

هاآرتص افزود که پارلمان رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۸ میلادی قانون ممنوعیت تعامل شرکت‌های اسرائیلی با ایران را تصویب کرده است، اما کابینه اسرائیل هیچ اقدامی را برای توقف این فعالیت‌ها از خود نشان نداده است.

این رسانه‌ صهیونیستی سعی کرد در خبر خود اینگونه وانمود کند که ایران از همکاری با شرکت‌های صهیونیستی استقبال می‌کند و این کابینه اسرائیل است که می‌خواهد مانع از این روابط شود،

این در حالی است که دولت و ملت ایران به علت جنایات رژیم صهیونیستی علیه هم‌کشیان خود در فلسطین و لبنان و سایر کشورهای عربی به کلی روابط خود را در تمامی زمینه‌ها با اسرائیل قطع کرده‌اند و بعد از انقلاب اسلامی در ایران هرگز مناسباتی با این رژیم نداشته‌اند.

یکی از ادعاهای این روزنامه در مورد فروش یک نفتکش از سوی شرکت صهیونیستی عوفر به ایران است که ارتش رژیم صهیونیستی دیشب در این زمینه وارد عمل شد و گفت که اطلاعی در این زمینه ندارد، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی البته آن را به شدت تکذیب کرد.

این در شرایطی است كه در مقابل، دفاتر برخی شركت های صهیونیستی مانند نستله، نوكیا، كوكاكولا و چند شركت دیگر، آزادانه در ایران فعالیت دارند كه البته اجازه فعالیت به این شركت ها از سوی دولت، همواره مورد اعتراض مجلس شورای اسلامی و عدالتخواهان بوده است.