حکم کسر قرارداد صادقیان و حقیقی لازم‌الاجرا است

به گزارشافکارنیوز،محمود سالارکیا در خصوص برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به منظور بررسی درگیری دو بازیکن این تیم در جریان دیدار دوستانه مقابل نفت تهران اظهار داشت: در جلسه‌ای که برگزار شد صحبت‌های دو بازیکن را شنیدیم، صادقیان و حقیقی در این جلسه اظهار ندامت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع باید زودتر شرایط را بررسی می‌کردیم؛ از آنجایی که عملکرد آنها در دیدار با نفت برخلاف رفتار یک بازیکن حرفه‌ای بود طبق بند «ج» ماده ۲۲ آیین‌نامه این کار را غیراخلاقی می‌بینیم و ۱۵ درصد از قرارداد این دو بازیکن را کسر می‌کنیم.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اظهار ندامت دو بازیکن و شکایت سرپرست این تیم قرار شد این دو بازیکن در تا پایان سال در اختیار کادر فنی قرار بگیرند و اگر سرمربی با اختیار تام رضایت کامل داشته باشد ممکن است این دو بازیکن تا حدودی مورد بخشش قرار گیرند.

سالارکیا عنوان کرد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که با توجه به توقع بالای هواداران این گونه رفتارها در حد بالا در باشگاه رعایت شود نه در حد متوسط. هواداران توقع دارند که بازیکنان مراقب رفتار خود باشند و دست به چنین کارهایی نزنند چرا که آنها الگوی جوانان هستند و ممکن است با انجام این کارها جوانان را آزرده خاطر کنند.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها باید بدانند فقط در زمین زیرنظر نیستند بلکه در رختکن و حتی در جامعه هم زیر ذره‌بین قرار دارند. با توجه به شرایط و موضوع اخلاق که باید حرف اول را در باشگاه پرسپولیس بزند از این به بعد اگر باز هم شاهد چنین رفتارهایی باشیم قطعاً برخورد جدی‌تری خواهیم کرد.

سالارکیا گفت: با توجه به سیاستهای باشگاه تلاش خواهیم کرد تا از بروز چنین رفتارهایی جلوگیری کنیم چون پرسپولیس باشگاه بزرگی است و نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشد در مورد حکم این دو بازیکن هم باید بگویم که این حکم از امروز لازمالاجرا است.