به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال بارسلونا در دیدار برگشت خود مقابل اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه دو بر یک از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.

بارسایی‌ها در این دیدار بازی انتقاد برانگیزی را به نمایش گذاشتند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی شانس آوردند که تنها یک بار دروازه‌شان باز شد.

لیونل مسی دارنده چهار توپ طلای فوتبال جهان هم شب آرامی را در این بازی سپری کرد و نتوانست تهدیدی برای دروازه اتلتیکو باشد.

بر اساس آماری که یوفا درباره میزان دوندگی بازیکنان در درون زمین منتشر کرده است، ستاره آرژانتینی بارسا در شرایطی که ۹۳ دقیقه در زمین حضور داشت تنها ۶.۸ کیلومتر دوندگی داشته و این آمار برای بازیکنی مثل مسی در این سطح از فوتبال جهان بسیار عجیب و ناامیدکننده به شمار می‌رود.

مهاجم کاتالان‌ها در شرایطی ۶.۸ کیلومتر دوندگی داشته است که در مقایسه با مانوئل پینتو دروازه‌بان ۳۸ ساله بارسا که آمار ۵.۳ کیلومتری را ثبت کرده، تنها ۱.۵ کیلومتر بیشتر دویده است.

در میان آبی‌اناری‌ها ژاوی هرناندز بیشترین دوندگی را با ۱۱.۸ کیلومتر ثبت کرده است و به دنبال آن جوردی آلبا با ۱۱.۵ کیلومتر و دنی آلوس با ۱۰.۸ کیلومتر قرار دارند.

حتی نیمار ستاره برزیلی بارسا هم با ۹.۵ کیلومتر، ۳ کیلومتر بیشتر از مسی دویده است.

در میان بازیکنان اتلتیکو هم کوکه زننده تنها گل بازی در دقیقه ۵، بیشترین دوندگی را در میان همه بازیکنان به نام خود ثبت کرد و ۱۲.۲ کیلومتر دوید، چیزی در حدود دو برابر لیونل مسی!

پس از کوکه، گابی با ۱۱.۷ کیلومتر، رائول گارسیا با ۱۱.۶ کیلومتر و تیاگو با ۱۱.۳ کیلومتر دوندهترین بازیکنان اتلتیکو بودند.