دلخوری شماره ۸ جنجالی فوتبال از نکونام

به گزارش افکارنیوز، بی‌شک خبر خداحافظی مجتبی جباری از تیم‌ملی شوک خبری اول سال بود. پنجشنبه هفتم فروردین‌ماه جباری در یک اقدام غیرمنتظره تصمیم گرفت از تیم‌ملی فوتبال خداحافظی کند تا پرونده جام‌جهانی برزیل برای این بازیکن بسته شود.

طی چند وقت اخیر جباری به هیچ عنوان روزهای خوبی را در فوتبال ایران سپری نکرد. از ماجرای استقلال گرفته تا انتخاب سپاهان که او همواره در محفل خصوصی از انتخاب تیم زردپوشان به عنوان یک تصمیم غلط یاد می‌کرد.

در هر صورت بعد از اتخاذ تصمیم خداحافظی، جباری با جواد نکونام تماس گرفت و از او خواست جریان وداعش را به کی‌روش منتقل کند تا سرمربی تیم‌ملی از این موضوع باخبر باشد.

نکته قابل توجه اینکه جباری از نکونام خواست به هیچ‌عنوان این قضیه نباید رسانه‌ای شود و او نمی‌خواهد کسی به جز او و کی‌روش از جریان باخبر باشند اما وقتی شانزده فروردین ماه جریان خداحافظی جباری از طریق رسانه‌ها اعلام شد این بازیکن شوکه و خیلی سریع با جواد نکونام تماس گرفت.

همان روز جباری طی مصاحبه‌ای گفت: «این خبر را فقط من، کی‌روش و نکونام می‌دانستیم. در عجبم چطور این قدر زود به رسانه‌ها درز پیدا کرده. باور کنید من این خبر را در اختیار رسانه ها نگذاشتم.»

در این میان کارلوس کی روش هم در آخرین مصاحبه‌اش گفت: «من خبر خداحافظی جباری را به رسانه‌ها ندادم و نمی‌دانم خبر فوق چرا اینقدر زود در رسانه‌ها ذکر شد.»

حالا بسیاری از دوستان فوتبالی جباری از دلخوری این بازیکن صحبت می‌کنند و می‌گویند که مجتبی طی تماس تلفنی به آنها گفته از دست نکونام دلخور است چرا که وقتی موضوع به این سادگی می‌توانست با خیر و خوشی تمام شود او ماجرا را درست مدیریت نکرد.

او به این دوستان گفته از اینکه برای کی‌روش سوءتفاهم به وجود آمده بسیار ناراحت است زیرا می‌خواست قضیه خداحافظی‌اش از تیم‌ملی به خیر و خوشی پایان یابد خیلی از بازیکنانی که ارتباط بسیار خوبی با جباری دارند.

طی چند وقت گذشته با او تماس گرفته و بابت مصاحبه‌های کی‌روش و خود این بازیکن با جباری هم صحبت شدند. جباری اصلا از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشت و می‌گفت بعد از خداحافظی‌ام هنوز از لحاظ روحی وضعیت مساعدی پیدا نکردم.

* سکوت جالب توجه نکونام

سکوت جواد نکونام در این بین بسیار جالب توجه است. بازیکن ملی‌پوش الکویت فعلا تصمیم گرفته در این مورد هیچ واکنشی نشان ندهد و وقتی بعضی از خبرنگاران با او در آن سوی آب‌ها تماس گرفتند گفت: «اصلا دلم نمی‌خواهد راجع به قضیه جباری و خداحافظی‌اش صحبت کنم چرا که فکر می‌کنم در این وسط من خراب شدم.»

در هر صورت نكونام ترجيح داد فعلا سکوت کند. او گفته تا زماني که خودم صلاح ندانم در اين مورد حرفي نميزنم.