به گزارش افکارنیوز، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و راه‌آهن در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ با حضور ۲۳۲۳(طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) در ورزشگاه اکباتان آغاز شد.

ذوب ‌هن که در این مسابقه برای نجات از سقوط به لیگ دسته اول تلاش می‌کرد، گام به میدان گذاشته بود تلاش زیادی برای باز کردن دروازه‌ حریف انجام داد اما در مقابل غیبت حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان اصلی راه‌آهن در این مسابقه عجیب به نظر می‌رسد.

از طرفی علی عظیمی که هفته گذشته گل سرنوشت‌ساز راه‌آهن مقابل پرسپولیس را به ثمر رسانده بود نیز دیگر غایب این مسابقه است!

ابراهیم میرزاپور، سامان آقازمانی از بازیکنان راه‌آهن و فرشاد فلاحت‌زاده و ناصر فریادشیران از پیشکسوتان فوتبال در جایگاه ویژه حضور داشتند.

*تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیمه دوم برای دقایقی بدون کاپیتان بازی کرد که پس از چند دقیقه بازوبند کاپیتانی توسط اسماعیل فرهادی از نیمکت به مهدی رجب‌زاده رسید. به نظر می‌رسید این بازوبند در نیمه دوم تغییر داشته است.

*فیروز کریمی سرمربی ذوب‌آهن که تا پیش از به ثمر رسیدن گل پیروزی بخش تیمش مقابل راه‌آهن مدام در کنار زمین حضور داشت بعد از گل فرهادی با خیال آسوده‌تری روی نیمکت نشست.

*هواداران ذوب‌آهن با چندین دستگاه اتوبوس از اصفهان برای تشویق تیم‌شان راهی تهران شده‌اند.

*هواداران ذوب‌آهن پس از گل پیروزی‌بخش تیم‌شان سرود قهرمانی سر دادند.

*مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می‌کند.

*در اواخر این دیدار فیروز کریمی سرمربی ذوبآهن و نیمکتنشینان این تیم با یکی از تماشاگران درگیری لفظی پیدا کردند که برای دقایقی باعث ایجاد تنش در نیمکت این تیم شد.