حرف‌هایم را در فیس بوک می‌گویم

به گزارش افکارنیوز، تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پس از دیدار لخویا اظهار کرد: قبل از اینکه باران و تگرگ ببارد بازی خیلی خوبی برگزار می‌شد و من از عملکرد بازیکنان جوان تیمم راضی بودم و می‌خواستیم آخرین بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: ما در این بازی موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم که این موقعیت‌ها می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد ولی خیس بودن زمین مسابقه ما را غافلگیر کرد چون من تاکنون در تبریز چنین تگرگی ندیده بودم و تگرگ مثل سنگ بر سر بازیکنان می‌خورد.

سرمربی تراکتورسازی خاطر نشان کرد: من نمی‌توانم در خصوص اینکه سال آینده سرمربی تراکتور خواهم بود یا خیر صحبتی انجام دهم یکسری حرف‌های دروغ و راست با یکدیگر اشتباه شده‌اند و فعلا در این بارهصحبتی نمی‌کنم ولی ارتباطی بین من و تماشاگران تراکتورسازی است که این قسمت احساسی و قلبی است با این وجود هیچ وقت من ارتباط قلبی خودم را در تصمیم‌گیریم دخالت نمی‌دهم.

تونی اولیویرا تصریح کرد: مشکلات تراکتورسازی با تونی اولیوریا حل نمی‌شود و من برای ماندن در این تیم باید بدانم تراکتور در آینده چه می‌خواهد. من صحبت‌هایم را در صفحه اختصاصی فیسبوک خودم می‌زنم و مطمئن باشید هیچ وقت تاکنون دروغ نگفته‌ام.

وی تاکید کرد: من نگران این نیستم که پس از تراکتورسازی بدون تیم بمانم هر روز اتفاقات جدیدی می‌افتد و یک تجربه جدید به دست می‌آید. در فوتبال ایران فقط کرانچار و لوکا بوناچیچ دوام آوردند و اگر این تیم‌ها نباشند تیم‌های دیگری برای سرمربیگری دارند.

تونی گفت: قرار بود وقتی من به تبریز آمدم تمام مبلغ قراردادم را بگیرم ولی اینطور نشد. همانطور که گفتم حرفهای راست و دروغ اشتباه شده است و مشخص نیست که چه کسی راست میگوید و چه کسی دروغ.