می‌گویند چرا برادرت را به کادر فنی آورده‌ای؟

به گزارش افکارنیوز، بعد از انتشار لیست قراردادهای ثبت شده در سازمان لیگ(که اکثرا غیرواقعی است) مشخص شد که علی دایی‌ ۴۵۰ میلیون تومان بیشتر از قلعه‌نویی گرفته و تازه قراردادی‌ ۳ ساله دارد. یعنی مدیرعامل جدید هم که جانشین پروین می‌شود، باید‌ ۲ سال دیگر با همان مبلغ ۱.۷۵۰ میلیارد تومان با دایی کار کند!

دایی در‌ مورد این مسئله می‌گوید: «ببخشید، من که درباره رقم قراردادم نباید توضیح بدهم؟ ‌ همین قدر بگویم که من در این چند سال‌ ۳ بار برای پرسپولیس سهمیه آسیا گرفتم و‌ ۲ بار این تیم را قهرمان جام‌حذفی کردم اما بقیه چه کار کردند؟! آن‌ها چه عنوانی به دست آوردند؟ ‌ اصلاً نتیجه کار مربیان خارجی و سایر مربیان در پرسپولیس چه بود؟»

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: «همین امسال من خودم را فدای بازیکنان کردم و چند بار جلوی اعتصاب آن‌ها را گرفتم ولی اگر مشکلات مالی نبود مسلماً شانس بیشتری برای قهرمانی داشتیم. شما ببینید ما مقابل راه‌آهن چه دقیقه‌ای گل خوردیم. حالا اگر آن اتفاق نمی‌افتاد یا در بازی با فولاد چوب داوری را نمی‌خوردیم، الان کسی می‌پرسید چرا مبلغ قرارداد دایی فلان‌ قدر است؟!»

دایی در واکنش به انتقادات درباره دستمزد برادرش هم گفت: «ببخشید هر مربی و بازیکنی یک قیمتی دارد. به من می‌گویند چرا برادرت را به کادر فنی آورده‌ای، در حالی که در هر تیمی سرمربی اعضای کادر فنی را تعیین می‌کند و خودش هم پاسخ‌گوست.»

دایی در‌ ادامه افزود: «باید هرچه سریع‌تر تکلیف پرسپولیس مشخص شود چون فصل نقل و‌ انتقالات شروع شده و مدت‌هاست که با بازیکنان تماس‌هایی برقرار می‌شود. اگر وضعیت مدیریتی مشخص نشود، ما نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم و حتی نمی‌توانیم نفرات قبلی را حفظ کنیم. به همین دلیل ضرر خواهیم کرد.»

سرمربی پرسپولیس در پایان تاکید کرد: متاسفانه آقايان يکسري کارهايي انجام ميدهند که به ضرر پرسپوليس و فوتبال ايران است. عدهاي با شخص علي دايي مشکل دارند و مدام مصاحبه ميکنند اما براي بنده رضايت هواداران مهم است و مسلماً تا روزي که در پرسپوليس باشم با تمام وجود کار خواهم کرد.