به گزارش افکارنیوز،کارگزاران محترم عضو فرابورس، به اطلاع می رساند؛ تعداد ۱۵،۱۰۲، ۰۸۵ حق تقدم استفاده نشده شرکت زرین معدن آسیا(سهامی عام) در نماد فزرینح۱، امروز چهارشنبه مورخ ۰۳/۰۲ / ۱۳۹۳، بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد. لازم به ذکر است محدودیت حجمی خرید در هر سفارش(بلوک) در نماد معاملاتی فزرینح۱،۱۰، ۰۰۰ سهم می باشد.

در این خصوص توجه به موارد ذیل ضروری است: مهلت پذیره نویسی عمومی تا روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۲ / ۱۳۹۳ بوده و کارگزارانی که حق تقدم مذکور را خریداری می نمایند، می بایست وجه پذیره نویسی حق تقدم خریداری شده را همزمان با تسویه وجه معامله حق تقدم به شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نمایند.

بديهي است مسئوليت واريز وجه معامله حق تقدم و همچنين وجه پذيره نويسي حق تقدم خريداري شده (ارزش اسمي هر سهم) بر عهده كارگزار مربوطه مي باشد. شركت سپرده گذاري مركزي، وجوه حق تقدم استفاده نشده را به كارگزار فروشنده پرداخت نموده و كارگزار فوشنده مكلف است وجوه مذكور را به حساب ناشر واريز نمايد. لازم به يادآوري است با توجه به اينكه سهام مذكور حق تقدم استفاده نشده مي باشد، خريداران محترم امكان فروش سهام خريداري شده را، تا قبل از ثبت افزايش سرمايه شركت ندارند.