۱۴ بازیکن استقلال را کنار می‌گذارم!

به گزارش افکارنیوز، عبدالله ویسی در پاسخ به این سؤال که «آیا برنامه‌های شما برای فصل آینده مشخص شده است؟»، گفت: من در یک هفته گذشته درگیر بودم ولی از روز شنبه تمام تمرکزم را به کار می‌‌گیرم تا برنامه‌هایی که در ذهن دارم را انجام دهم. هدف ما در فصل گذشته ماندن در لیگ برتر بود که به آن رسیدیم و حالا به فکر قرار گرفتن در میانه بالای جدول هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: ‌ برای ایستادن در میانه جدول کار سختی داریم ولی باید انرژی و انگیزه داشته باشیم تا فصل جدید لیگ برتر را خوب شروع کنیم. در این بین نحوه آماده‌سازی تیم و جذب بازیکن هم بسیار مهم و تعیین‌کننده است و باید با آمادگی کامل وارد لیگ شویم.

وی که دو هفته پیش گفته بود ۶۰ درصد تیم استقلال خوزستان را تغییر خواهد داد در این خصوص خاطرنشان کرد: هدف من این است که ۶۰ درصد تیم را تغییر دهم. ما ۱۲ بازیکن جدید جذب خواهیم کرد که ۶ بازیکن لیگ برتری هستند و ۶ بازیکن جویای نام از لیگ یک خواهیم گرفت. البته شاید تمامی نفراتی که می‌‌خواهیم را نتوانیم جذب کنیم به همین دلیل برای آنها جایگزین داریم.

ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر ۶۰ درصدی یک ریسک محسوب نمی‌شود، افزود: فکر نمی‌‌کنم ریسک باشد و من از این تغییرات نمی‌‌ترسم. برای فصل آینده ۱۴ بازیکن را کنار خواهم گذاشت و هدفم این است که یک تیم باانگیزه و قوی‌تر از فصل گذشته ببندم. قبلاً هم گفتم که بازیکنی می‌خواهم که تشنه بازی کردن و موفقیت باشد و انگیزه زیادی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان که همراه استقلال به سفر مکه رفته بود درباره این سفر زیارتی که برای اولین بار آن را تجربه کرد، گفت: من نمی‌‌توانم زیارت خانه خدا را توصیف کنم. تا به امروز سفرهای زیادی رفته بودم ولی این باارزش‌ترین و مهمترین سفر زندگی‌ام بود و حسی که داشتم هیچگاه تکرار نمی‌‌شود.

وی در پایان در مورد ناکامی استقلال تهران و انتقادهای صورت گرفته از قلعهنویی گفت: استقلال امسال شرایط خاصی داشت و باید با در نظر گرفتن مشکلات این باشگاه، در مورد نتایج تیم نظر داد. اگر استقلال وضعیتی عادی داشت مطمئناً بهتر نتیجه میگرفت و من معتقدم انتقاد از قلعهنویی منصفانه نیست.