ابرهای سیاه بر سر آسمان مجلس

به گزارش افکارنیوز، جواد هروی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز پارلمان در تذکری آیین‌نامه‌ای، از سازمان میراثفرهنگی که در استقبال از میهمانان نوروزی خوب عمل کرد، تشکر کرد و با انتقاد از محرومیت مناطق شرق کشور، در این زمینه به دولت تذکر داد و اظهار داشت: متاسفانه عدم رسیدگی به مناطق شرق کشور و محرومیت این مناطق موجب شده تا هزاران خانواده دست به مهاجرت بزنند.

وی افزود: در این مناطق با وجود نامه‌های متفاوتی که از سوی مسئولان کشور برای ساخت راه‌آهن داده شده اما اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده قائنات در مجلس در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در سال فرهنگ و اقتصاد، آرامش سیاسی در کشور حاکم باشد اما متاسفانه شاهدیم برخی مواقع، مجلس و نمایندگان به جای برخی دستگاه‌های اجرایی می‌نشینند و نمایندگان، نظارت را با دخالت متفاوت نمی‌بینند و کارکنان مجلس بی‌روح دیده می‌شوند.

هروی با بیان اینکه ظاهرا ابرهای سیاسی آسمان مجلس را پر می‌کنند، تصریح کرد: در اتفاق اخیری که در کاخ سعدآباد رخ داد، به خاطر دادن سکه‌ای به مدیر آسایشگاه معلولان یا خانه سالمندان در روزنامه‌ها غوغا می‌کنند، ما باید این موضوعات را کنار بگذاریم چراکه این اتفاق آنقدر بزرگ نبود که به آن دامن زده شود.

وی بر همین اساس یادآور شد: ایران سرزمین ثبات است و هم دانشگاه و هم زندان‌ها باید امن باشند، لذا خواهشمندم هیاتی برای رسیدگی به ماجرای زندان اوین تشکیل شود و این مسئله را که دغدغه برخی از خانواده‌ها است، حل کنند، استدعا دارم فضای موجود را سیاسی نکنید و فضای مجلس را با ابرهای سیاسی نپوشانید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در سال فرهنگ جهادی، نگاه فرهنگی و فرهیختگی در مجلس حاکم باشد.