محمدرضا ملكشاهيراد در همايش كارآفرينان تعاونگر استان لرستان، اظهار داشت: تا موقعي كه متولي امر اشتغال در كشور مشخص نشود مشكل بيكاري رفع نميشود و جويندگان كار همچنان با مشكل مواجه هستند.
به گزارش فارس، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات چالش برانگیز در زمینه اشتغال در کشور ارائه آمار و ارقام نادرست در رابطه با ایجاد شغل است.
ملکشاهی‌راد با بیان اینکه طی مدت دو سال گذشته در استان لرستان پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در زمینه اشتغال هزینه شده گفت: طبق آمارها اعلام شده با این تسهیلات ۲۵ هزار فرصت شغلی در لرستان ایجاد شده اما با اطمینان می‌توان گفت که این آمار و ارقام واقعی نبوده و شاید دو هزار و ۵۰۰ شغل نیز با این تسهیلات در لرستان ایجاد نشده، چرا که تسهیلات مالی در جای واقعی خود هزینه نشده است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و خدمات لازمه ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در لرستان است.
وی خاطرنشان کرد: روزانه صدها جوان جویای کار به نمایندگان مجلس در استان لرستان مراجعه می‌کنند، چه کسی باید پاسخگو این جوانان غیرتمند باید باشد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی امروز با یک هجمه از سوی جوانان بیکار مواجه شده‌اند که از آنان تقاضای اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی را دارند.
وی در ادامه گفت: رئیس‌جمهور در سفر سوم خود به لرستان اعلام کرد، که در سفر بعدی به این استان نباید یک بیکار در لرستان وجود داشته باشد، که اگر بخواهیم این امر محقق شود باید ماهانه هشت هزار شغل در لرستان ایجاد شود.
ملکشاهی‌راد در ادامه از همه مسئولان لرستان خواست برای رفع معضل بیکاری در لرستان تلاش کنند.
وی با بیان اینکه دشمنی در جامعه اشتباه است، و با همدلی و تعامل می‌توان گره‌ای از گره‌های لرستان را حل کرد، گفت: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که همه ارزش‌ها و اعتقادات مشترکی داریم بنابراین نباید جایی برای دشمنی باشد.