به گزارش افکار به نقل از فردا، جنجال سازیها و افشاگریهای ویکی لیکس در جهان در خصوص فساد اخلاقی سیاستمداران بازتابهای رسانهای فراوانی داشت. افشاگری در خصوص سرهنگ قذافی و محبوبه اوکراینی خبر یک تمامی رسانهها شد. ولخرجیهای پسران او در مجالس شبانه به همراه خوانندگان خارجی، خشم مردم لیبی را صد چندان کرد. از سوی دیگر پارتیها و خوش گذرانی شاهزادگان سعودی عمق فساد و نبود عدالت اجتماعی را در این شبه جزیره نمایان میساخت.

هنوز مدتی از این رسوایی‌ها نگذشته بود که رسوایی‌های اخلاقی نخست وزیر ایتالیا - سیلویو برلوسکونی - و دادگاهی شدن او و برخی معشوقه‌هایی که از او شکایت داشتند، آغاز شد. تمامی رسانه‌های ایتالیایی و دیگر رسانه‌های جهانی بر روی موضوع فساد اخلاقی برلوسکونی تمرکز کرده بودند که خبر بازداشت رئیس بانک جهانی - استراس کان - درفرودگاه امریکا به دلیل تعرض جنسی به یکی از خدمتکاران زن در اتاقی یکی از هتل‌های منهتن، به بمب رسانه‌ای تبدیل شد.

در این شرایط سیاسی و اقتصادی گویا فساد اخلاقی و به انحطاط رفتن اخلاق موضوع جالبی برای مطرح شدن و افزایش شهرت است. وب سایت روزنامه تگراف چاپ لندن، در پی این اخبار و رواج فساد اخلاقی در میان رهبران کشورهای جهان، در گزارش خود به سایت تازه تاسیس در انگلستان پرداخته است. این سایت با هدف به سخره گرفتن نمایندگان مجلس هر روز به مقایسه دو تن از نمایندگان و نظر بازدید کنندگان در خصوص زیبایی‌ و گذراندن شبی در کنار آنها، می‌پردازد.
کلیک بازدید کنندگان بر روی هر یک از این تصاویر، امتیازی برای هر یک از این نمایندگان محسوب می‌شود که در انتها رتبه رنکینگ این نمایندگان را مشخص خواهد می‌کند.
این سایت توسط فرانسیس بوول، یکی از مجریان سابق برنامه‌های تلوزیونی راه اندازی شده است.

بر اساس رنکینگ این سایت دیوید کامرون - نخست وزیر انگلستان - از نظر زیبایی در رتبه ۹۳، ادوارد میلیبان در رتبه ۷۶ و برادر او دیوید میلیبان در رتبه ۶ قرار دارد.

بوول که سابقا روابط عاشقانه‌ای با اما واتسون - بازیگر فیلم‌های هری پاتر - داشته است در خصوص سایت خود اعلام کرد «این امر موجب می‌شود تا مردم درباره نمایندگان خود، بیشتر بدانند».

به گزارش فردا، موضوع فساد اخلاقی سیاستمداران در سالهای اخیر دستاویز مناسبی برای افراد گوناگون برای مطرح ساختن خود در رسانه و کسب شهرت آنها شده است. این امر به گونهای رشد یافته که برای مثال، تانیا دِر وِر بلژیکی در انتخابات ۲۰۰۷ برای جذب آرا در انتخابات مجلس با ظاهری برهنه در پوسترهای تبلیغاتی حزب NEE ظاهر شد.