سریال قطری عمار یاسر، جایگزین مختارنامه!

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ محمود فلاح تهیه‏کننده سریال مختارنامه در گفت‏وگو با شماره این هفته مجله همشهری جوان از احتمال تخریب دکورهای این سریال در روزهای آینده خبر داد و گفت این احتمال نیز وجود دارد تا یک شرکت رسانه‏ای قطری که خواهان ساخت سریالی درباره عمار یاسر است، این دکورها و زمین لوکیشن سریال در احمدآباد مستوفی را بخرد.


جملات فلاح در این باره شنیدنی است:


«دو سال قبل آقای ضرغامی گفت که این زمین خریداری شود؛ اما انگار توافق حاصل نشد. آقای احمدی‏نژاد هم وقتی برای بازدید آمد، قول مساعد داد که کمک کند تا اینجا خریده شود. تیم مختارنامه نه سال اینجا کار کاردند.»


فلاّح می گوید: «بحث، بحثزمین نیست؛ بحثدانش و طراحی و مطالعه و استعدادی است که هزینه شده و می‏تواند مثل دانشگاه باشد. مختارنامه سریال جزئیات است و بخشی از جزئیات همین دکور است. دلم می‏سوزد؛ قلب و دلم می‏سوزد که بولدوزر بیندازند اینجا را خراب کنند؛ اما من تعهد قانونی دارم که اینجا را خراب کنم.»


این جمله آخر را با سوز عجیبی می‏گوید. تهیه‏کننده‏ای که سر این سریال دو سکته قلبی و مغزی کرده و حالا با عصا در کوچه‏های کوفه راه می‏رود. هر چند شنیده شده همین گروه سازنده مختارنامه پیشنهادهای سفت و سختی از ترکیه و قطر دارد که یکی از آنها ساخت سریال عمار یاسر از سوی یک شرکت رسانه‏ای قطری است.