۳ خرید قطعی پرسپولیس لو رفت

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال پرسپولیس این روزها با مشخص شدن مدیران جدید به دنبال حل مشکلات فصل قبل و آینده نگری است. در همین راستا علی دایی، سرمربی سرخپوشان لیست بازیکنان مورد نظر خود را به علیرضا رحیمی ارائه کرده اما تاکنون خبری درباره محتوای این لیست در رسانه ها مطرح نشده است حتی روز گذشته محمد پنجعلی نیز اعلام کرده بود لیست بازیکنان مورد نظر دایی محرمانه است و به غیر از رحیمی، خودش و سرمربی تیم کسی از آن خبر ندارد.

حالا اما شنیده می شود در لیست نفرات مورد نظر دایی که تعدادشان کم هم نیست، ۳ بازیکنی که در لیگ گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند، حضور دارند. محسن فروزان دروازه بان گسترش فولاد، عبدالله کرمی مدافع فولاد و رضا نوروزی مهاجم نفت تهران لو رفته های فهرست نفراتی هستند که دایی روی آنها نظر دارند.

با توجه به قطعی شدن احتمالی نیلسون از پرسپولیس دایی قصد دارد با جذب محسن فروزان دروازه تیم خودش را بیمه کند، از سوی دیگر با توجه به اینکه سیدجلال حسینی احتمالا بعد از جام جهانی در کشور قطر توپ خواهد زد سرمربی پرسپولیس بهترین گزینه را برای قرار گرفتن در قلب دفاع پرسپولیس عبدالله کرمی دیده است. ضمن اینکه رضا نوروزی هم چند سالی است مورد نظر دایی قرار گرفته و حالا که سیدصالحی و فرزاد حاتمی نتوانستند در فصل گذشته رضایت کادرفنی پرسپولیس را جلب کنند نوروزی از نظر دایی بهترین گزینه برای جایگزینی این دو مهاجم است.