رقیب فرهاد مجیدی برای مربیگری

به گزارش افکارنیوز، علی فتح الله زاده گفته فرهاد مجیدی بالاخره یک روز سرمربی استقلال می‌شود و به قول معروف این مسئله دیر و زود دارد اما سوخت و‌ سوز ندارد.


مجیدی از چند ماه قبل در کلاس‌های مربی‌گری شرکت کرده و نشان داده‌ به این شغل علاقه دارد. او از وقتی در بازی رفت استقلال و مس کرمان از فوتبال خداحافظی کرد، هرگز مصاحبه‌ای نکرده و هرچه بوده عکس‌ها و مطالب‌ کوتاهی بوده که در اینستاگرامش گذاشته است.


خیلی‌ها می‌گفتند اگر او با امیر قلعه‌نویی مشکل نداشت حداقل ‌۶ ماه دیگر هم فوتبال بازی می‌کرد و در آن صورت شاید استقلال حداقل یک جام می‌گرفت اما به‌هرحال فرهاد رفت و بعد از آن هم هیچ مصاحبه‌‌ای علیه فتح الله زاده، قلعه‌نویی و … نکرد.


از آن روز تا به امروز حداقل در ۲،۳ مقطع مختلف بحثمربی‌گربی مجیدی در استقلال مطرح شده اما خودش واکنش خاصی نشان نداده است.


عده‌ای می‌گویند مربی‌گری برای فرهاد زود است و بعضی‌ها هم می‌گویند چون مجیدی روی سکوها محبوب است، می‌تواند در استقلال موفق شود اما مسئله‌ای که شاید کمتر کسی به آن پرداخته، بحثجانشینی مجیدی به جای قلعه‌نویی است و این‌که در کل‌ مربیانی که جانشین قلعه‌نویی می‌شوند کارشان سخت است.


طبق شنیده‌ها فرهاد مجیدی با وجود حضور در کلاس‌های مربی‌گری و داشتن مقبولیت نزد هواداران در مقطع فعلی نمی‌خواهد به نیمکت استقلال نزدیک شود. مجیدی می‌تواند در تیم دیگری مربی‌گری کند و کم‌کم زمینه حضورش در استقلال را فراهم نماید.


البته این‌که چه کسی مدیرعامل باشد هم برای او مهم است اما فعلا مسئله مهم‌تر این است که فرهاد می‌خواهد با فاصله زمانی ‌(نسبت به قلعه‌نویی) سرمربی آبی‌پوشان شود.


علیرضا منصوریان هم یکی از گزینه‌های مربی‌گری استقلال بعد از قلعه‌نویی است که البته کارنامه قابل دفاعی ندارد اما حضور در پاس همدان و تیم ملی امید در کارنامه‌اش دیده می‌شود.


همان‌طور که می‌دانید منصوریان و مجیدی که زمانی در استقلال هم‌بازی بودند، به هیچ‌وجه رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و به نوعی رقیب یکدیگر محسوب می‌شوند.


البته این روزها منصوریان به قلعه‌نویی نزدیک‌تر است ولی خیلی‌ بعید به نظر می‌رسد که حاضر شود دستیاری قلعه‌نویی را برعهده بگیرد.


امیر قصد ایجاد تغییراتی در کادر فنی را دارد و این روزها صحبت زرینچه و پاشازاده بیشتر شنیده میشود و آنها با چند مصاحبه سعی کردهاند خود را به قلعهنویی نزدیک کنند.