بازیکنی که یک ریال هم از پرسپولیس نگرفت!

به گزارش افکارنیوز، امیر عابدزاده در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس اظهار داشت: من برای جدایی از پرسپولیس با توجه به قراردادی که دارم مشکل رضایتنامه ندارم و احتمال دارد که این اتفاق بیافتد چون می‌خواهم بروم که بازی کنم.

وی افزود: جزو تنها بازیکنان پرسپولیس هستم که در فصل جاری حتی یک ریال هم نگرفته‌ام. نمی‌دانم چه حرفی بزنم. درست است پسر احمدرضا عابدزاده هستم و همیشه به این موضوع افتخار می‌کنم اما به نظرم حداقل حقم بود که بخشی از قراردادم را به من بدهند اما اشکالی ندارد دلگیر نیستم.

عابدزاده در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس نیز گفت: مطمئن باشید اگر از پرسپولیس رفتم که احتمالش زیاد است یک روز با قدرت برمی‌گردم تا دروازه‌بان اول تیم محبوب دوران کودکی‌ام باشم اما الآن باید جایی بروم که بازی کنم.

عابدزاده در مورد دعوتش به اردوی تیم ملی امید نیز گفت: ‌ خیلی خوشحالم که در این سن لباس تیم ملی را می‌پوشم هدف همه ما این است که به المپیک برویم چون چند سالی است که همیشه بنا به دلایلی پشت خط بوده‌ایم. بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم و سعی خواهیم کرد با تمرینات خوب و با توجه به پتانسیلی که در تیم ملی امید است به هدفمان یعنی رسیدن به المپیک برسیم.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که اگر از پرسپولیس جدا شوی به چه تیمی خواهی رفت، گفت: فعلاً تمام فکر و ذکرم اردوی تیم ملی امید است تا ببینم بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد.