به گزارش افکارنیوز، حسین کلانی مهاجم اسبق پرسپولیس یکی از کاندیداهای پست مدیریت فنی است که البته خودش می‌گوید به هیچ‌عنوان مایل نیست در پرسپولیس سمتی داشته باشد. نام او در هفته اخیر و در بحثزمین‌های پرسپولیس در پرند هم مطرح شده و باید پای حرف‌های این پیشکسوت خوشنام پرسپولیس نیز نشست و روایت او را از ماجرا شنید؛

آیا این خبر صحت دارد که شما مدیر فنی پرسپولیس خواهید شد؟

هرگز؛ من نمی‌توانم هیچ سمتی را در پرسپولیس قبول کنم. در قالب مشاوره حاضرم کمک کنم اما به عنوان کسی که سمتی در تیم دارد هرگز!

اما شما یکی از بزرگان تاریخ پرسپولیس هستید و تجاربتان می‌تواند گره‌گشای مشکلات سرخپوشان باشد.

همان‌طور که گفتم اگر تجربه‌ای هم داشته باشم به عنوان یک مشاور و بزرگتر در اختیار پرسپولیس می‌گذارم ولی الان نوبت جوانترهاست که کار کنند.

چرا حاضر به قبول سمت در تیمی که خودتان ساخته‌اید، نیستید؟

ببینید پرسپولیس را من و دوستانم ساخته‌ایم و در تیمی که خودمان بنا کرده‌ایم که نباید سمت داشته باشیم. ما پدران پرسپولیس هستیم و حالا این درخت تنومند باید به دست نیروهای جوان‌تر حفظ شود. کمک ما به پرسپولیس فکری و مشاوره‌ای خواهد بود.

نظرتان درباره ترکیب هیأت مدیره جدید پرسپولیس چیست؟

این دوستان می‌خواهند به پرسپولیس کمک کنند و مشکلات اقتصادی باشگاه را مرتفع نمایند و من امیدوارم در کارشان موفق باشند. البته هیأت مدیره‌های زیادی آمدند و رفتند و همگی زحمت خود را کشیدند ولی امیدوارم پرسپولیس مشکلات خود را ریشه‌ای حل و فصل کند.

مدیریت رحیمی در پرسپولیس را چطور می‌بینید؟ برخی می‌گویند ایشان یک سپاهانی است و…!

من قبلاً ‌هم گفته‌ام پرسپولیس و سپاهان هر دو از خانواده شاهین هستند و سپاهانی و پرسپولیسی معنی ندارد. رحیمی مدیر لایقی است و من برایش در پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

آقای خطیب مدیرعامل اسبق پرسپولیس در جایی مدعی شده که ۷۰ هزار متر زمین در پرند برای پرسپولیسی‌ها گرفته و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی پروژه را به شما سپرده است. سرانجام این زمین به کجا کشید؟

آقای خطیب درست می‌گوید. در آن سال ۶۳ هزار متر زمین در پرند برای پرسپولیس در نظر گرفته شد و من هم مسئول پروژه شدم. قرار شد اعتباری با همین رقم نیز از دولت بگیرند تا کار انجام شود.

سرانجام کار به کجا رسید؟

به هیچ‌جا! اصلاً من به خاطر همین پروژه از آمریکا به ایران برگشتم. موقعیت این زمین بسیار عالی بود و شرکت خود من مسئول نقشه‌برداری و کارهای اولیه و اصلی شد. ما قراردادی هم با شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی بستیم و حتی آقای مهرعلیزاده رئیس سابق سازمان تربیت‌ بدنی آمدند و به قول معروف کلنگ کار را زدند اما در نهایت کاری انجام نشد.

شما که این همه کار انجام داده بودید چرا آن را به سرانجام نرساندید؟ اصلاً چرا نشد؟

قراردادها امضا و چک‌ها رد و بدل شد اما من کم‌کم متوجه شدم که توجهی به این پروژه نمی‌شود. چک‌ها هرگز نقد نشد و گفتن ندارد اما من حتی کلی برای این پروژه از جیبم نیز هزینه کردم که نتیجه نداد.

شما برای پرسپولیس و این پروژه چقدر از جیب‌تان هزینه کردید؟

عدد مهم نیست، پرسپولیس آنقدر به ما داده و محبتش شامل حال ما شده که هرقدر خرج کنیم باز هم کم است. من اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کنم.

نگفتید سرانجام این زمین و این پروژه چه شد؟

قرار بود پس از دو سال کار در این زمین و افزودن چیزهایی که نشان دهد متعلق به پرسپولیس است این زمین برای همیشه جزو مایملک باشگاه پرسپولیس شود اما ما نتوانستیم چیزی در آن زمین بسازیم و به تعهدات خود عمل کنیم. لذا قرارداد اولیه کنسل شد و خود به خود زمین به شرایطی برگشت که دیگر متعلق به پرسپولیس نبود.

حیف نشد که این زمین از دست پرسپولیسی‌ها پرید؟ چرا نتوانستید به تعهدات‌تان عمل کنید؟

بله واقعاً موقعیت آن زمین برای ساخت ورزشگاه و امکانات ورزشی عالی بود و پرسپولیس میتوانست به خیلی از خواستههای خود برسد اما کمتوجهی و در نهایت بیتوجهی باعث شد که چنین موقعیت عالیای از دست برود و من هنوز هم از بابت این قضیه خیلی ناراحت هستم. در واقع هیچکس پای کار نیامد و کمکی نکرد.