به گزارش افکارنیوز، زمان مربیگری این مربی بود که صعود تیم‌ملی به مسابقات جام‌جهانی تقریباً به راحتی ممکن شد و تکلیف صعودمان به اما و اگر نکشید و حتی دیدار پایانی ملی‌پوشان در راه جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان - جنبه تشریفاتی به خود گرفت.

برانکو که زمان حضور بلاژویچ در تیم‌ملی به عنوان دستیار در کادر فنی تیم‌ملی حضور داشت با شناخت خوبی که از فوتبال ایران پیدا کرده بود توانست در تیم‌ملی کارنامه‌ای موفق از خود برجای بگذارد. او حتی در بازی‌های آسیایی بوسان کره هم خوش درخشید. با این حال قبل از مسابقات جام‌جهانی ۲۰۰۶، ورزش کشورمان در سطوح مدیریتی دچار درگیری‌های سلیقه‌ای و فکری شد تا برای برکناری دادکان نقشه بکشند. از همه مهم‌تر اینکه توقع مردم و هواداران به شکل عجیب و غریبی از تیم‌ملی بالا رفت تا برانکو با خاطراتی تلخ از فوتبال ایران خداحافظی کند. حالا حدود ۸ سالی از آخرین حضور برانکو در ایران می‌گذرد که دوباره زمزمه‌هایی از بازگشت این مربی کروات به گوش می‌رسد.

البته در اين مدت هم خبرنگاران و عادل فردوسيپور در چند نوبت با برانکو ارتباط برقرار کردهاند اما ديروز نيز باخبر شديم دو باشگاه داخلي با او تماس گرفته اند و اين بار گويا بازگشت او به وطن دومش جديتر است. خود برانکو هم در اين رابطه ميگويد: از کار کردن در ايران لذت ميبرم و فعلاً هم با هيچ تيمي قرارداد ندارم و خوشحال ميشوم اگر به ايران برگردم.