جدال سرمربی پرسپولیس با دو پرسپولیسی

به گزارش افکارنیوز، دوشنبه شب جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد و علی دایی در اواسط جلسه به جمع هیات مدیره اضافه شد و برنامه‌اش را تحویل داد و خیلی زود محل را ترک کرد. برخلاف اینکه گفته می‌شد دایی با ناراحتی جلسه را ترک کرده اما چنین چیزی صحت نداشت.


ماجرا از این قرار بوده که حمید استیلی به دیگر اعضای هیات مدیره می‌گوید که وقتی دایی آمد بحثرا به سمت تیم‌های پایه سوق دهند تا او فقط برنامه را بدهد و در جلسه نماند. اعضای هیات مدیره هم چنین کاری می کنند و دایی وقتی می‌بیند بحثتیم‌های پایه مطرح شده برنامه سال بعد و لیست بازیکنان درخواستی‌اش را به رحیمی می‌دهد و جلسه را ترک می‌کند.


پس از رفتن دایی، رحیمی و سیاسی حسابی از برنامه دایی تعریف می‌کنند و اعلام می‌کنند برنامه‌ای که ارائه کرده برنامه خیلی خوبی است. اما دو تن از اعضای هیات مدیره به یکباره به انتقاد شدید از دایی می‌پردازند و بازیکنان مدنظرش را می‌کوبند.


استیلی که پیش بینی می‌شد مشکلاتی با دایی داشته باشد اما کسی فکرش را نمی‌کرد این‌قدر زود کارش را شروع کند، به رحیمی گفت: «چرا صادقیان که اخلاق تندی دارد باید در تیم بماند و چنین مبلغی بگیرد؟ چرا نیلسون با این سن و سال باید در تیم بماند؟»


شنیده شده استیلی حتی قبل از جلسه با نیلسون تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند نیازی به او ندارند. وی پیش از این از طریق یکی از دوستانش هم این کار را کرده بود!


رحیمی و سیاسی بحثرا عوض می‌کنند و مدعی می‌شوند اکنون وقت این حرف‌ها نیست و نباید با این حرف‌ها تیم را به حاشیه برد. در ادامه جلسه این دو گروه با هم اختلاف نظر پیدا کرده و بحثی میان آنها شکل می‌گیرد.


آخرین اخبار حاکی از آن است که استیلی در این جلسه حتی موضوع قلیان کشی صادقیان را هم وسط می‌کشد و عنوان می‌کند پیام اصلا بازیکن مناسبی برای پرسپولیس نیست و حقش است که از تیم ملی خط بخورد.


پس از این صحبت‌ها رحیمی مجددا به استیلی که خودش همیشه در سفره خانه ها رویت می‌شود تذکر داده که زیاد وارد این ماجرا نشود!


جالب اینجاست که این خبر به گوش صادقیان هم رسیده است و او به شدت از این ماجرا ناراحت شده.


هر چند دایی هنوز از بحث و جدل در این جلسه با خبر نشده است اما مطمئنا به زودی این خبرها به گوشش خواهد رسید.