به گزارشافکارنیوز،سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب گزارشی در خصوص اینکه فردی به نام " ی - د " در شهر گلستان سکونت دارد و رفت و آمدهای مشکوکی به منزل وی صورت می‎گیرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مواد مخدر بهارستان قرار گرفت.

رئیس پلیس بهارستان ادامه داد: با آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد متهم " ی - د " در امر تهیه و توزیع مواد مخدر نقش دارد که بعد از هماهنگی مقام قضایی مأموران پلیس مواد مخدر شهرستان بهارستان با همکاری پلیس مواد مخدر غرب استان تهران، مخفیگاه متهم را در بهارستان شناسایی کردند و در عملیاتی پلیسی موفق به دستگیری متهم شدند.

عبدالمالکی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم هیچ‌گونه آثاری از موادمخدر کشف نشد که با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۹۴ کیلو و۳۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در حالی‎که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در کف اتاق خواب متهم جاسازی شده بود و فرش روی آن را پوشش داده بود کشف کردند.

وی گفت: متهم در بازجوییهای پلیس اعتراف کرد موادمخدر را از استانهای غربی کشور به شهرستان بهارستان وارد کردهاست و قصد توزیع آن را داشت که با هوشیاری پلیس ناکام ماند.