آیا پرسپولیس از استقلال بازیکن می‌گیرد؟

به گزارش افکارنیوز، محمد پنجعلی در مورد لیست علی دایی که برخی‌ها می‌گویند بازیکن استقلالی نیز در آن دیده می‌شود، اظهار داشت: خیر در لیست ما بازیکن استقلالی نیست و از این تیم بازیکنی نخواهیم گرفت.

وی در مورد دعوت نشدن پیام صادقیان به اردوی نهایی تیم ملی نیز گفت: واقعا حق صادقیان بود که به تیم ملی برای برزیل دعوت شود اما مربیگری سلیقه‌ای است و باید به نظر مربی احترام گذاشت اما همه می‌دانند که پیام صادقیان در سالی که چهره کمتری در لیگ ایران دیدیم یک پدیده بود.

پنجعلی ادامه داد: مطمئن باشید صادقیان امسال به تیم ملی دعوت نشود سال دیگر در تیم ملی حضور پیدا می‌کند و مشکل خاصی نیست و برای تیم ملی می‌تواند مؤثر باشد. پیام یک استثنا در فوتبال ما است اما ما نمی‌توانیم درباره نظر سرمربی حرفی بزنیم و یا درباره آن بحثکنیم. پیام جوان است و هنوز فرصت دارد.

وی درباره مشکلات حسابها و مالی پرسپولیسیها نیز گفت: هنوز که من با شما حرف میزنم هیچ مشکلی حل نشده، پول هست میخواهند به حساب بریزند اما نمیشود. هنوز حسابهای ما بسته است، فعلا خبری نیست و من امیدوارم که این مشکل حل شود. ما هنوز با بازیکنان فصل گذشته خود صحبتی نداشتیم اما به برخی بازیکنانی که در لیست ما برای فصل آینده هستند فقط یک ندا دادیم و کاری دیگر از دستمان برنمیآید اما هنوز با این افراد به صورت قطعی پای میز مذاکره ننشستهایم. امیدوارم مشکلاتمان زودتر حل شود تا بتوانیم راحتتر کار خودمان را دنبال کنیم.