تخلف در عقد قرارداد با بازیکنان جریمه خواهد داشت

افكار نيوز: رئيس سازمان تربيت بدني گفت: فدراسيونها مساله خاصي از جمله مشكلات مالي براي حضور در رقابتهاي بينالمللي بازيهاي آسيايي، المپيك سنگاپور و ديگر رقابتها ندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی سعیدلو که در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران با خبرنگاران گفت‌وگوی می کرد، درباره مشکلات مالی فدراسیون‌ها برای حضور در رقابت‌های بین المللی اظهار داشت: همه دستگاه‌های دولتی با مشکلات مالی مواجه هستند اما فدراسیون‌های ورزشی در حال حاضر برای حضور در رقابت‌های جهانی مشکلی ندارند.
وی افزود: انتظار ما این است که فدراسیون‌ها حضور جدی تر، با نشاط تر و موفقیت آمیزتری نسبت به گذشته در رقابت‌های بین المللی داشته باشند.
سعیدلو بر همین اساس در پاسخ به سئوال خبرنگاری خاطر نشان کرد: ‌برای حضور در بازی های آسیایی " گوانجو "، بهترین و کامل ترین شرایط را داریم و فدراسیون‌ها کارهای خود را به خوبی انجام می دهند.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی درباره خصوصی سازی باشگاه‌های ورزشی به ویژه باشگاه‌های فوتبال استقلال و پیروزی گفت: سازمان تربیت بدنی تمام کارهای لازم را در این زمینه انجام داده و بقیه امور بستگی به نظر سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد دارد.
سعیدلو همچنین در خصوص رقم قراردادهای بازیکنان اظهار داشت: هر باشگاهی باید بر اساس مقررات و سقف‌های تعیین شده اقدام به عقد قرارداد با بازیکنان کند و در صورت تخطی از این موضوع، ممکن است مشمول جریمه نیز بشود.
وی اضافه کرد: ‌ وظیفه فدراسیون‌ها نیز ایجاد تعادل در هزینه‌های هر باشگاه هم در بحثبازیکنان، هم مربیان و هم دیگر هزینه‌های باشگاهی است.
رئیس سازمان تربیت بدنی در خصوص تعیین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و احتمال انتخاب حبیب کاشانی برای این باشگاه نیز، اظهار داشت: مدیرعامل این باشگاه توسط هیئت مدیره انتخاب خواهد شد.
سعیدلو در پاسخ به سئوالی درباره ورود وی برای سفارش یک بازیکن یا صدور رضایت‌نامه برای آنان هم توضیح داد: ‌ صدور رضایت‌نامه‌ها بر اساس مقررات انجام می‌ شود و چنانچه نیاز به توصیه از سوی اینجانب باشد، آنرا انجام خواهم داد.
وی البته در خاتمه این نکته را متذکر شد که در این زمینه، ملاک رعایت مقررات است.
انتهای پیام / ر