دو هزار تومان بده انرژی منفی ات را بکش!

به گزارش افکارنیوز، غرفه دوستی ایران و نیجریه به خاطر کشتن انرژی های منفی به یکی از پرطرفدارترین غرفه های نمایشگاه کتاب تبدیل شده و علاقه مندان با پرداخت دو هزار تومان در صف های طولانی می ایستند تا انرژی منفی خود را بکشند.

مسوول غرفه با قراردادن کاسه ای از آب در میان کف دست مخاطبان و گرداندن چوبی دور آن کاسه به قول خود انرژی های منفی را می کشد.

مسوول غرفه می گوید بر روی هر دستی که آب در آن بیشتر جوش آید به معنای داشتن انرژی منفی بیشتر است.

این کاسه تبتی به راه خوبی برای درآمدزایی غرفه دوستی ایران و نیجریه تبدیل شده است به طوری که برخی از مخاطبان با سفارش دادن کاسه تبتی های ۲۵۰ هزار تومانی فرم ثبت نام را پر می کنند و امید دارند انرژی های منفی آنها یکی پس از دیگری با این کاسه کشته شود.

این در حالی بود که خبرنگار با پرداخت دو هزار تومان به امتحان این کاسه جادویی پرداخت اما در واقع این کاسه هیچ تاثیری بر روی مخاطب نمی گذارد و تنها تلقینی است که به مخاطبان به خاطر کشته شدن انرژی های منفی آرامش می دهد.

به گفته مسوول غرفه و فردی که این عمل را انجام می داد، این کاسه ۲۵۰ هزار تومانی از هفت فلز روی، طلا، مس، چدن، مفرغ، برنز و نقره تشکیل شده است.

شیوه استفاده از این کاسه قراردادن آن بر روی کف دست است که به گفته مسوول غرفه مرکز اعصاب یک انسان است و پس از آن با چرخش یک چوب به دور آن شروع به کشتن انرژی های منفی می شود.