آمریکا در سیل خروشان مسلمانان غرق خواهد شد

به گزارش خبرنگار سياسي "افكار"محمد ابراهيم بهرامي، معاون جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر نو انديش خدمتگزار كشور، با اشاره به هتك حرمت قرآن در ايالات متحده، اظهار داشت: آمريكا بايد منتظر غرق شدن در سيل عظيم مسلمانان معترض به اين اقدام هتاكانه باشد.


وی با بیان اینکه بی احترامی به کتاب مقدس بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون نفر از مردم جهان نقض صریح حقوق بشر است، تاکید کرد: دولت امریکا مقصر اصلی این جنایت عظیم است و اوباما باید در دادگاه بین‌المللی محاکمه شود.


بهرامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی " افکار " به چهره پلید آمریکا در جهان اشاره کرد و افزود: امروز آمارها نشان می‌دهد که آمریکا بشدت دچار زوال و انحطاط شده، از یک سو بحران شدید اقتصادی و تعطیلی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی این کشور، از سوی دیگر ضرر چند میلیاردی خلیج مکزیک و از زاویه‌ای دیگر غوطه‌ور شدن در بحران عراق و افغانستان باعثزوال ایلات متحده شدهاست.


وی همچنین ادامه داد: طبق آماری که از سوی موسسه گنر آلمان اعلام شده بیش از ۴۷ درصد از مردم آلمان آمریکا را بزرگترین عامل نا آرامی در جهان می‌دانند و این آمار در کشوری که از بزرگترین متحدان آمریکاست نشان از زوال این کشور دارد.


معاون جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار کشور با اشاره به بی احترامی صورت گرفته به قرآن و عدم دخالت پلیس آمریکا در این حادثه، تصریح کرد: به نوعی نظریه پایان تاریخ فوکویاما در حال اثبات است اما با این تفاوت که امروز لیبرال دموکراسی به پایان راه خود رسیده و دیگر نکته خاصی در چنته ندارد که به بی احترامی به مقدسات رقیب‌اش می‌پردازد.

بهرامی ادامه داد: مَثَل این کار مَثَل آن کودکی است که وقتی دیگر کاری از دستش بر نمی‌آید به طرف مقابلش بی‌احترامی می‌کند.


وی با بیان این نکته که این حرکت باعثاتحاد و یکپارچگی هرچه بیشتر ملت‌های مسلمان می‌شود، تصریح کرد: تحلیلی که در این خصوص وجود دارد این است که شاید آمریکا با یک خودزنی پس از این حادثه و ایجاد یک یازده سپتامبر دیگر در صدد زمینه سازی برای حمله‌ای دیگر به خاورمیانه باشد.


بهرامی در پایان تصریح کرد: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر آماده است تا هر زمان که ولی‌امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای امر کنند ندای‌شان را لبیک گویند و در دفاع از کشور و اسلام به مانند پدرانشان از جان و مال‌شان دریغ نکنند.

/ ب +