به سرمربیگری تیم ملی فکر نکرده‌ام

به گزارش افکارنیوز، حسین فرکی بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل موفقیت‌آمیز در باشگاه فولاد خوزستان، حالا برای ادامه همکاری با این تیم وضعیت مبهمی دارد. هر چند مسئولان فولاد از ماندن فرکی تقریباً مطمئن هستند اما او در گفت‌وگو با تسنیم تأکید کرد که هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است. فرکی در مورد وضعیتش در فولاد، شایعه حضورش در تیم ملی‌ و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داده که مشروح آن در زیر می‌آید:

زانوی‌تان را چه زمانی عمل می‌کنید؟

احتمالاً چهارشنبه یا پنجشنبه هفته آینده زانویم را جراحی می‌‌کنم و براساس توصیه پزشکان باید چهار هفته استراحت کنم.

شایعه شده شما به دلیل برخی مشکلات و سختی‌ها دیگر نمی‌‌خواهید در فولاد مربیگری کنید. آیا این موضوع صحت دارد؟

راستش را بخواهید من هنوز در این مورد به جمع‌بندی نرسیده‌ام. شک نکنید که کار کردن در این شرایط سخت است خصوصاً اینکه از خانواده‌ام دور هستم و البته مشکلات دیگری هم دارم. با این حال هنوز کمتر از ۱۰ روز از آخرین بازی ما می‌‌گذرد و در حال حاضر سلامت جسمانی برایم مهمتر از هر چیز است. باید زانویم را جراحی کنم تا ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

پس مسئولان فولاد باید منتظر شما بمانند؟

من با مسئولان باشگاه همیشه ارتباط خوبی داشته و دارم که اولویت این ارتباط احترام است. طبیعتاً آنها منتظر پاسخ من هستند و باید همه چیز را جمع‌بندی کنیم تا نتیجه اعلام شود.

چند درصد احتمال ماندن شما در فولاد وجود دارد؟

همه چیز در این مورد ۵۰ - ۵۰ است.

در چند روز اخیر این شایعه ایجاد شده که باشگاه فولاد با یحیی گل‌محمدی مذاکره کرده است. نظر شما چیست؟

فکر می‌‌کنم این خبر شایعه است، چون گل‌محمدی با ذوب‌آهن قرارداد امضا کرده و فولاد خوزستان هم باشگاهی نیست که اصول را زیر پا بگذارد.

فکر نمی‌ کنید در صورت جدایی از فولاد، بعضی هواداران ناراحت شوند؟

همیشه توافق کردن دو طرفه است. من احترام بسیار زیادی برای مردم خوزستان و مسئولان باشگاه قائل هستم و مطمئناً چیزهای مثبت را هم در نظر خواهم گرفت. در این مدت همیشه من و مسئولان باشگاه فولاد یکدیگر را درک کرده‌ایم و امیدوارم این درک همچنان ادامه داشته باشد.

کمی هم در مورد تیم ملی‌ صحبت کنید. آیا ما باید در جام‌جهانی انتظار صعود به دور بعدی را داشته باشیم؟

صعود تیم ملی‌ به دور بعدی و موفقیت در جام جهانی آرزوی همه ماست ولی نباید انتظارات را بالا ببریم. اینکه تیم ملی‌ به دور بعدی صعود کند یک توقع منطقی نیست ولی امیدوارم ایران در جام جهانی سربلند باشد و بازی‌های آبرومندانه‌ای انجام دهد.

شما موافق ماندن کی‌روش بعد از جام جهانی هستید؟

این موضوع به مسئولان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی‌ مربوط می‌‌شود. من فقط می‌‌توانم برای کی‌روش و بازیکنان آرزوی موفقیت کنم.

آیا شما سرمربی بعدی تیم ملی‌ خواهید بود؟

من به سرمربیگری تیم ملی فکر نکردهام و موضوعی نیست که خودم بخواهم در موردش حرف بزنم. نمیدانم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.