اعلام اسامی برندگان هفته هشتم «۲۰هفته ۲۰۰ میلیونی» همراه اول

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز جمعه ۲ خرداد ماه، طي مراسمي با حضور جمعی از مديران اپراتور اول و نمايندگان نهادهاي نظارتي، قرعه كشي جوايز هفته هشتم طرح ۲۰هفته ۲۰۰ ميليوني همراه اول، برگزار شد و دو برنده خوش شانس جوايز يكصدميليون توماني معرفي شدند.

پس از قرعه کشی میان شماره های دایمی و اعتباری، ندا شیرزاد از استان خراسان رضوی به شماره موبایل ۶۲***۰۹۱۵۴۱ و غلامعلی پیاده کوهسار از استان گلستان به شماره موبایل ۳۴***۰۹۱۱۷۲ برنده شدند.

بر اساس این گزارش، در طرح «۲۰هفته ۲۰۰ میلیونی» همراه اول، در هر هفته ۲ جایزه یکصدمیلیون تومانی جهت اهدا به ۲ مشترک زن و مرد(یک جایزه به زن و یک جایزه به مرد) قرعه کشی می شود.

در طرح «۲۰هفته ۲۰۰ میلیونی» که تا پایان مردادماه امسال ادامه دارد، همراه اولی ها می توانند برای برنده شدن جوایز ۱۰۰ میلیونی، به روش های مختلف نظیر فعالسازی سیم کارت دائمی(۱۰۰ امتیاز)، کارکرد سیم کارت دائمی(هر ۱۰۰۰ تومان یک امتیاز)، فعالسازی سیم کارت اعتباری(۱۰ امتیاز) و شارژ سیم کارت اعتباری(هر ۱۰۰۰ تومان یک امتیاز) اقدام کنند.

در طرح مذکور، محاسبه امتیازات شرکت کنندگان در قرعه کشی بصورت هفتگی است و امتیازات یک هفته به هفته بعدی انتقال نمی یابد. لازم به ذکر است که مشترکین برای شرکت در قرعه کشی نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا فعالیت خاصی نداشته و به صورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده می شوند.

همراه اول اعلام کرده که قرار است صحنه هایی از این مراسم قرعه کشی در بخش های تبلیغات تلویزیونی هفته جاری پخش شود. دریافت اطلاعات مربوط به این جشنواره از طریق ارسال عدد ۴۳ به سرشماره ۱۱۱ و یا با شماره گیری کد دستوری *۱۱۱*۴۳# میسر بوده و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص از طریق پرتال همراه اول به نشانیwww. mci. ir امكان پذير است.