به گزارش افکارنیوز، سرجیو آگوئرو اعلام کرد که آماده است تا به همراه لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین برای قهرمانی در رقابت‌های جام‌جهانی مبارزه کند.

آگوئرو اظهار داشت: برای حضور در جام‌جهانی کاملا آماده‌ام. در آخرین مسابقه برای باشگاهم بازی کردم و مشتاق بودم تا به تیمم برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر کمک کنم. اکنون منتظر جام‌ جهانی هستم. شانس فوق‌العاده‌ای است که در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی در برزیل بازی کنم.

وی ادامه داد: آرژانتین می‌تواند قهرمان شود، چرا که نه؟ ما لیونل مسی، بهترین بازیکن کره زمین را در تیم‌مان داریم. او در رقابت‌های مقدماتی ما را در سخت‌ترین گروه صدرنشین کرد. خط حمله فوق‌العاده‌ای داریم که لاوتزی و من تلاش می‌کنیم بیشتر گل بزنیم و هافبک‌های بسیار خوبی داریم که ما را حمایت می‌کنند. ما استعداد و توانایی شکست هر تیمی را در روز معینش داریم.

برخی معتقدند رقبای ایران در گروه F کار را برای آلبی سلسته راحت می‌کنند و آگوئرو در این باره گفت: مردم می‌گویند این گروه آسان است اما چه‌طور می‌توانند این حرف را بزنند؟ هیچ مسابقه آسانی در جام جهانی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بوسنی هرزگوین، ایران و نیجریه در گروه ما هستند. نیجریه قهرمان آفریقا است؛ در حالی که ایران فوتبال مهیجی را به نمایش میگذارد. بوسنی و هرزگوین اولین حضورش در جام جهانی را تجربه میکند اما تاریخچهای غنی دارد. بازی در این گروه به هیچ وجه آسان نخواهد بود.