آیا استقلال سقف بودجه را رعایت خواهد کرد؟

به گزارش افکارنیوز، ‌مقداد نجف‌نژاد که امروز در جلسه هیات مدیره استقلال شرکت کرده بود در خصوص این جلسه گفت: امروز بیشتر در مورد وضعیت آینده تیم، بازیکنان، ‌ تیم‌های پایه و در مجموع در خصوص مباحثکلان و کلی بحثکردیم اما باز هم بهتر است از سخنگوی هیات مدیره مطالب بیشتری را جویا شویم.

وی با بیان اینکه نظر بیشتر اعضای هیات مدیره روی مربی‌گری قلعه‌نویی است، افزود: دیگر باید تیم جمع شود با این حال شاکله اصلی تیم که هواداران با آن موافق هستند حفظ می‌شود و غیر از آنها یک‌سری بازیکن جدید به استقلال اضافه خواهند شد تا هواداران شاهد تیم باطراوتی باشند.

نجف‌نژاد با بیان اینکه در خصوص لیست قلعه‌نویی از سخنگوی هیات مدیره سوالات خود را مطرح کنید، ادامه داد: من از خبرنگاران فراری نیستم و اتفاقا به آنها ارادت دارم و دوست دارم بیشتر هم صحبت کنم اما فلسفه سخنگو همین است چون مواضع رسمی باشگاه را بیان می‌کند البته دوربین‌ها کمی هم خطر دارند و باید از آنها ترسید. در خصوص جایگاه نامناسب خبرنگاران در جلوی باشگاه نیز باید بحثشود اما بنده به شما ارادت دارم و حرفه‌تان برایم قابل تمجید است.

وی در مورد حضور مهدی تاج در هیات مدیره استقلال گفت: با حضور نمایندگان فدراسیون و وزارت در حال حاضر اصول کلی بسته می‌شود و بیشتر در خصوص مسائل کلان به صحبت می‌پردازیم.

عضو هیات مدیره استقلال افزود: در این شرایط که هواداران در انتظار تیم خود هستند همه باید پاسخگو باشیم و باید به خوبی آخرین وضعیت استقلال اطلاع‌رسانی شود من هم از این موضوع ابایی ندارم اما سخنگو برای همین موارد گذاشته شده است.

وی در مورد اینکه آیا استقلال سقف بودجه را رعایت خواهد کرد یا نه گفت: باید تیمی در سطح قهرمانی لیگ ببریم و حتی بتوانیم برای آسیا بی‌همتا ورود کنیم البته اینکه می‌گویم تیمی محکم منظورم هزینه بیشتر نیست. اما شاید با ۲۰،۳۰ درصد پایین‌تر از سایر تیم‌ها، تیم خود را ببندیم. در حال حاضر تمام هم و غم هیات مدیره بستن یک تیم است و امیدوارم بازیکنان نیز شرایط را در نظر گرفته تا بتوانیم در این وضعیت اقتصاد مقاومتی از لحاظ هزینه‌ها به اهداف خود برسیم.

نجف‌نژاد گفت: امیدوارم اگر تمهیداتی از سوی فدراسیون برای تیم‌ها ایجاد می‌شود همه آنها به این تمهیدات و قوانین التزام داشته باشند که در این صورت استقلال بیشتر از همه به این قوانین احترام خواهد گذاشت. تمام حرف من این است که قوانینی نوشته نشود که فقط مکتوب است و عملی نمی‌شود.

وی یادآور شد: تلاش ما این است تا قراردادها شفاف و روراست باشد و اعتقاد دارم که باشگاه‌های دیگر هم باید به این موضوع احترام بگذارند.

نجفنژاد در پایان در مورد اینکه چرا دیر به جلسات هیات مدیره میآید، گفت: ۹ نفر عضو هیات مدیره هستند و نبود یک نفر خیلی اثرگذار نیست.