به گزارش افکارنیوز، یونس شاکری با بیان این که کار انتقالم به پدیده مشهد تا حدود زیادی به اتمام رسیده است، گفت: قرارداد یک ساله‌ای را با این باشگاه امضا کرده‌ام که مبلغ آن نیز ۵۵۰ میلیون تومان است. برای حضور در این تیم بسیار خوشحالم و ان‌شاءالله بتوانم فصل آینده را برای پدیده به میدان بروم.

وی درباره موافقت پرسپولیس با این انتقال نیز تصریح کرد: هیچ صحبتی با علی دایی و یا مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام نداده‌ام و تنها می‌دانم که نماینده باشگاه پدیده روز پنجشنبه برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس به تهران آمد که از نتایج آن اطلاعی ندارم.

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما به هیچ وجه دوست ندارم در این تیم بازی کنم چرا که فصل گذشته با توجه به اینکه در شرایط بسیار خوبی بودم، به من بازی نرسید و در حالی که در جام حذفی مقابل همین تیم پدیده از دقیقه ۶۰ به میدان آمدم و بهترین بازیکن میدان شدم، اما در هفته بعد ۳۰ ثانیه برای پرسپولیس به میدان رفتم. متاسفانه فوتبال ایران با تصمیم‌های شخصی اداره می‌شود و این در حالی بود که در پرسپولیس با هیچ کس مشکل نداشتم. آنها حتی به من مانند گداها پول می‌دادند و به گونه‌ای با من برخورد کردند که انگار از لیگ ۵ به این تیم آمده بودم. فکر می‌کنم بی‌مهری که به من در پرسپولیس شد با هیچ بازیکنی انجام نشد.

یونس شاکری نیمه دوم فصل پیش را نیز به صورت قرضی از پرسپولیس به پدیده مشهد پیوست که مبلغ قراردادش ۳۲۵ میلیون تومان بود.