قطع حقوق قهرمان جهان در اتوبوسرانی + عکس

به گزارش افکارنیوز، بشیرباباجانزاده بعداز ظهر امروز در دیدار با رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما مازندران اظهار داشت: در مسابقات جام جهانی که با حضور ۱۰ تیم برتر دنیا برای دریافت کاپ قهرمانی در تهران برگزار شد تیم‌ها به دو گروه پنج نفره تقسیم شدند که تیم‌های ایران، آذربایجان، کره، ارمنستان و فنلاند هم گروه بودند.

وی افزود: تیم ایران با پشت سر گذاشتن تمام تیم‌ها در مرحله فینال با تیم روسیه به رقابت پرداخت که با لطف خداوند و دعای خیر مردم به کاپ قهرمانی دست یافت و سهمیه مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

باباجانزاده با اشاره به اینکه از سال ۱۳۷۴ مسابقات کشتی را از وزن ۲۳ کیلو آغاز کرد، بیان داشت: در حال حاضر در وزن ۱۲۷ کیلو دارای ۱۷ مدال آسیایی، جهانی و بین‌المللی هستم.

وی با انتقاد از عدم توجه مسئولان گذشته نسبت به وضعیت معیشتی قهرمانان ورزشی جهان و آسیا تصریح کرد: بنده کارمند سازمان اتوبوسرانی بابل هستم، اما مسئولان این سازمان با وجود قهرمانی‌های پی در پی در سطح جهان و آسیا نه تنها بنده را تشویق نکردند بلکه چهار ماه حقوق بنده را بی‌دلیل قطع کردند.

باباجانزاده با تقدیر از استاندار مازندران بیان داشت: زمانی که مشکلاتم را با استاندار مازندران در میان گذاشتم ایشان قول دادند بنده و دیگر قهرمانان مازندران را مورد حمایت قرار دهند که این قول حمایت با توجه به مهری‌های مسئولان گذشته از طعم پیروزی برایم شیرین‌تر بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بنده دانشجوی دوره کارشناسی دانشگاه سما هستم به مردم بابل قول میدهم علاوه بر افتخارات ورزشی افتخارات علمی را در سطح استان و کشور کسب کنم.