رویاپردازی‌های دروازه‌بان تیم‌ملی در جام‌جهانی

به گزارش افکارنیوز، دنیل داوری به همراه تیم ملی فوتبال ایران به عنوان حریفی که شانس چندانی برای راهیابی به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی ندارد، راهی برزیل می‌شود اما این مسئله سبب نمی‌شود تا بازیکنان، مربیان و هواداران این تیم رویاپردازی نکنند و در آرزوی رویای ورود به مرحله حذفی جام جهانی نباشند.

داوری در کنار کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران امیدوار است در جام جهانی بتواند نتایج غیرمنتظره‌ای از سوی تیم ملی کشورش رقم بخورد.

وی در آخرین اظهار نظر خود که یک رسانه آلمانی آن را منتشر کرده است، عنوان کرد: برای من حضور در جام جهانی و همراهی تیم ملی ایران یک افتخار بزرگ است. همراهی چنین تیمی دستاورد بسیار بزرگی است و ما می‌توانیم با استفاده از کار تیمی خوب و روحیه تیمی بالا که در تیم ما این موضوع نمایان است، با قاطعیت به جام جهانی رفته و شگفتی خلق کنیم.

تیم ملی ایران در مرحله گروهی با تیم‌های نیجریه، آرژانتین که البته مدعی کسب عنوان قهرمانی جام جهانی است و همچنین بوسنی روبرو می‌شود.

بر اساس آخرین اطلاعات موجود شور و اشتیاق نزد تیم ملی ایران بسیار بالاست و این نکته را داوری تأیید کرده است.

او در این خصوص گفت: مردم ایران بسیار شیفته تیم ملی کشور خود هستند و این تیم را دوست دارند.

به اعتقاد دروازه‌بان تیم ملی ایران مردم ایران با چنین شور و اشتیاقی تیم ملی کشورشان را از طریق وسایل ارتباطی در جام جهانی پیگیری می‌کنند.

وی افزود: در جام جهانی این امکان هست که بتوانیم نتایج غیرمنتظره‌ای را کسب کنیم و فوتبال نیز با اینگونه نتایج غیرمنتظره و رویاپردازی‌ها زنده مانده است.

داوری گفت: اگر بازی اول مقابل نیجریه را با نتایج خوبی برای تیم ملی به پایان برسد موقعیت خوبی داریم تا از گروهمان صعود کنیم.