پیش‌بینی یک انگلیسی از بازی ایران و آرژانتین

به گزارش افکارنیوز، گری لینه‌کر، مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس در خصوص اینکه چه بازیکنی در بیستمین دوره جام جهانی می‌تواند عنوان بهترین گلزن رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد، گفت: کریستیانو رونالدو از پرتغال شانس کسب این عنوان را دارد. کریس این توانایی را دارد ولی باید دید که پرتغال تا چه اندازه برای او ایجاد موقعیت خواهد کرد و این تیم تا چه مرحله‌ای پیشروی خواهد کرد.



وی افزود: مسی یکی از گزینه‌های اصلی کسب این عنوان است. او بازیکن توانمندی است و با توجه به گروهی که آرژانتین در آن قرار دارد می‌تواند شمار گل‌های خود را افزایش دهد. او به تنهایی می‌تواند در بازی با ایران سه گل بزند! در کنار او می‌توان سرخیو آگرو را هم از آرژانتین به این فهرست اضافه کرد. سرخیو مهارت‌های گلزنی‌اش را در منچسترسیتی به اثبات رسانده است.



لینه‌کر در جام جهانی ۱۹۸۶ آرژانتین با زدن ۶ گل به عنوان آقای گلی مسابقات رسید و کفش طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد. او در دیدار مقابل لهستان با زدن سه گل دومین هت‌تریک سریع تاریخ رقابت‌های جام جهانی را به نام خود ثبت کرد.



مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و تاتنهام تصریح کرد: همه می‌دانیم که روبین فن‌پرسی از هلند هم مهاجم خوبی است ولی او در حال حاضر در تلاش است تا وضعیت جسمانی‌اش را به شرایط ایده‌آل برساند. اگر او در شرایط خوبی باشد یکی از بهترین مهاجمان جهان است. در اسپانیا هم دیه‌گو کاستا مهاجم توانمندی است و این موضوع را با گل‌های زیادی که برای اتلتیکو به ثمر رسانده به اثبات رسانده ولی به نظرم ماتادورها به غیر از او فاقد مهاجم برجسته‌ای هستند.



گری لینه‌کر عنوان کرد: اگر دنیل استوریج در تیم ملی انگلیس عملکردی مشابه عملکردش در لیورپول داشته باشد می‌توان امیدوار بود که او هم شانس کسب کفش طلا را داشته باشد ولی باید پذیرفت که کار تیم ملی انگلیس برای پیشروی در این دوره از جام جهانی خیلی دشوار است. در مورد کریم بنزما از فرانسه هم مطمئن نیستم که او مهاجمی توانمند در جام جهانی نشان دهد.



مهاجم پیشین «سه‌شیر» گفت: ایتالیایی‌ها در دروه‌های گذشته بازیکنانی داشته‌اند که به این عنوان رسیده‌اند که از آن جمله می‌توان به پائولو روسی در جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا و سالواتوره اسکیلاچی در جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا اشاره کرد. آتزوری به فوتبال تدافعی‌اش شهرت دارد ولی هرگز نمی‌شود حدس زد که ماریو بالوتلی چه کار خواهد کرد.



وی گفت: برزیل هم چند کاندیدا برای تصاحب این عنوان دارد. فِرد گلزن خوبی است ولی نگاهها روی نیمار، مهاجم بارسلوناست. هرچند فکر نمیکنم او بتواند کفش طلا را به خود اختصاص دهد.