عصبانیت کواچ از بازیکنان تیم ملی ایران

به گزارش افکارنیوز، تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۹ به وقت محلی جمعه شب(۲:۳۰ بامداد شنبه به وقت تهران) در سالن یناسیو ایبیراپوئرای شهر سائوپائولو آخرین جلسه تمرین خود را برگزار کرد. پیش از آغاز این تمرین، اسلوبودان کواچ حدود ۲۰ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد تا اشتباهات آنها را در مسابقه اول مقابل برزیل به آنها گوشزد کند.

کواچ در سخنان خود خطاب به بازیکنان گفت: باید تمام تمرکز خود را در مسابقه حفظ کنید و برای هر توپ طوری تلاش کنید که انگار آخرین امتیاز بازی است. من عصبانی هستم چون فرصت پیروزی مقابل برزیل به سادگی برای هر تیمی پیش نمی‌آید اما ما با وجود اینکه این فرصت را داشتیم آن را از دست دادیم.

پس از سخنان کواچ و حرکات کششی بازیکنان زیر نظر کارلو ساتی بدنساز تیم ملی، سرمربی صربستانی بازیکنان را آزاد گذاشت که در صورتی که می‌خواهند استراحت کنند و اگر تمایل داشته باشند در تمرین شرکت کنند.

بازیکنانی که در بیشتر زمان مسابقه با برزیل در میدان حضور داشتند نیز ترجیح دادند استراحت کنند اما سایر بازیکنان زیر نظر کواچ تمرین دریافت و اسپک انجام دادند. در اواخر تمرین نیز اسلوبودان کواچ به صورت اختصاصی با علیزاده تمرین در یافت کرد، به این صورت که کواچ شخصا سرویس پرشی میزد و علیزاده دریافت میکرد.