نظر روحانی درباره پرداخت وام ازدواج

به گزارش افکارنیوز، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره علت برگزار نشدن شورای عالی جوانان گفت: ‌ دولت ۸ ماه است که تشکیل شده و بنده هم کمتر از ۵ ماه است که وزیر شدم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: یک بار پیش از پایان سال ۹۲ قرار بود این شورا تشکیل شود اما این مهم محقق نشد که امیدواریم به زودی این اتفاق مبارک از سر گرفته شود.

وی درباره تفکیک وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: تفکیک امکانپذیر نیست زیرا نظر قانون بر با هم بودن است.

گودرزی تصریح کرد: البته ما با فعال کردن شوراهای راهبردی تلاش داریم تا کفه ترازوی جوانان نیز پررنگ‌تر شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره وام ازدواج نیز گفت: در جلسه اخیر هیئت دولت به موضوع وام ازدواج پرداخته شد که هم نظر دکتر روحانی و هم نظر نوبخت معاون راهبری وی مثبت بود.

وی گفت: ‌ البته بدانید که ما ۱.۵ میلیون نفر بازمانده از سال ۹۲ داریم که در صف گرفتن وام هستند که اگر به این افراد حداقل ۳ میلیون تومان داده شود ۴۵۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

گودرزی گفت: حال اگر این رقم ۶ میلیون تومان شود تا افراد بتواند حداقل‌های نیاز خود را تهیه کنند این رقم ۹ هزار میلیارد تومان می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره دیدار با مسئولان سازمان اوقاف برای مساعدت آنها مبنی براینکه در ارائه وام ازدواج گفت: این دیدار انجام نشده اما ما امیدواریم با کمک اوقاف و خیرین بتوانیم در این زمینه هم موفق شویم.