زنان بی‌حجاب در سن پیری افسرده می‌شوند

مينو اصلاني در گفتوگو با خبرنگار زنان باشگاه خبري فارس توانا در خصوص وضعيت حجاب و عفاف در جامعه اظهار داشت: با توجه به اينكه رعايت حجاب و عفاف در جامعه ما بسيار مهم است، مردم نميتوانند مظاهر بيحجابي را تحمل كنند.

وی در ادامه این مطلب با ابراز تأسف از اینکه امروزه در خیابان‌های شهر شاهد ناهنجاری‌هایی در زمینه فرهنگ حجاب و عفاف هستیم، تأکید کرد: زن مسلمان ذاتاً بدحجاب نیست؛ در واقع تشویق و ترویج بدحجابی‌ به طور مستقیم از طرف دشمنان اشاعه می‌شود و وظیفه ماست که با استفاده از راه‌های مناسب با آن مبارزه کنیم.

رئیس بسیج خواهران کشور گفت: تأکید بر پوشش مناسب زنان کارمند در دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها از جمله اقداماتی است که دولت باید به آن توجه خاص داشته باشد و در صورت لزوم، با ارائه آئین‌نامه‌، ‌ دستگاه‌ها را ملزم به رعایت حجاب کنند.

وی با اشاره به اینکه بحثحجاب و عفاف باید با جدیت پیگیری شود، ‌ تصریح کرد: البته این اقدام از طرف دولت در حال پیگیری است و از آنجایی که خواست مردم هم همین است باید ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عملی شود تا شهد شیرین عفاف در جامعه به مردم چشانده شود که البته محقق شدن این امر اراده مسئولان را می‌طلبد.

اصلانی، دوری از خدا و از بین رفتن کیان خانواده را از اثرات بی‌حجابی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه یه اینکه همه زیبایی‌ها در خانه تعریف شده و زن به عنوان گوهر زیبایی باید حافظ خانواده باشد، ‌ اگر زنی فقط به فکر زیبایی و آشکار کردن زیبایی‌هایش در خارج از خانه باشد، ‌بعد از اینکه زیبایی خود را از دست داد و به سن پیری رسید، ‌ دچار افسردگی می‌شود.

وی در ادامه این مطلب تأکید کرد: وقتی زنی به بی‌حجابی گرایش پیدا می‌کند، ‌ در حقیقت از درجات معنوی فاصله می‌گیرد که همین امر موجب تزلزل بنیان خانواده می‌شود. منبع خبرگزاری فارس
انتهای پیام /