برای اینکه به تیم ملی برسم به استقلال آمدم

به گزارش افکارنیوز،میلاد فخرالدینیپس از امضای قرارداد با باشگاه استقلال اظهار داشت: چند وقتی بود که به پیشنهاد استقلال فکر می‌کردم و در نهایت به این تیم پیوستم. خیلی خوشحالم که توانستم به تیم بزرگ استقلال بیایم.

وی با اشاره به اعتماد امیر قلعه‌نویی به بازی‌اش افزود: خوشحالم که آقای قلعه‌نویی هنوز به من اعتماد دارد و او یکی از دلایل آمدنم به تیم استقلال بود. سرمربی محترم استقلال از من خواست که به این تیم بیایم و من هم آمدم.

مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال استقلال درباره قرارداد مالی‌اش با این باشگاه عنوان کرد: مسائل مالی برای من چندان مهم نبود. امیرخان به من لطف داشت و برای اینکه پیشرفت کنم و به تیم ملی برسم به استقلال آمدم.

فخرالدینی در واکنش به این سؤال که برخی بازیکنان بعد از حضور در استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند موفق شوند و آیا او می‌تواند در جمع آبی‌پوشان توفیقی داشته باشد، گفت: شرایط من به گونه‌ای است که هر جا می‌روم پیشرفت می‌کنم و امیدوارم این اتفاق در استقلال هم برایم رخ دهد.

وی درباره رقیبانش در سمت راست خط دفاعی استقلال، عنوان کرد: در این باره صحبت خاصی ندارم.خسرو حیدریدر سمت راست استقلال حضور دارد که بازیکن بسیار خوبی است و من هم در کنار او کار خودم را انجام می‌دهم.

مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال استقلال در چشم بودن برای دعوت شدن به تیم ملی را مهمترین دلیل حضورش در این تیم عنوان کرد و افزود: بازیکنان از استقلال و پرسپولیس راحتتر به تیم ملی میرسند و من هم برای اینکه در استقلال پیشرفت کنم، به این تیم کمک کرده باشم و به تیم ملی برسم، تصمیم گرفتم لباس آبی را به تن کنم.