به گزارش افکارنیوز، لوئیز فیلیپ اسکولاری سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در مورد عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل کرواسی گفت: بازیکنانم عالی بودند و با آرامش بازی کردند به طوری که در یک بازی حساس مثل افتتاحیه جام جهانی خوب ظاهر شدند و بازی توأم با آرامش انجام دادند که در بازی افتتاحیه جام جهانی انجام چنین کاری کار هر بازیکنی نیست اما بازیکنان من این کار را انجام دادند.

وی ادامه داد: از هواداران تیمم تمجید می‌کنم چرا که آنها لیاقت این پیروزی را داشتند و حتی بیشتر از اینها لیاقت آنها است حمایت از تیم ملی برزیل آن هم در سائوپائولو با این وضعیت شگفت‌انگیز بود. این نوع حمایت خارج از کره خاکی بود که هیچکس حتی نمی‌تواند آن را تصور کند. البته پیش از این شایعاتی وجود داشت که مردم سائوپائولو از تیم ملی حمایت نمی‌کنند آما آنچه امروز اتفاق افتاد باعثمی‌شود که کسی نتواند دیگر در مورد سائوپائولو چنین صحبتی انجام دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در خصوص تیم کرواسی که با ۳ گل مغلوب شاگردانش شد، خاطرنشان کرد: کرواسی تیم بسیار خوبی است و بازیکنان این تیم مهارت بالایی در بازی دفاع و عقب زمین دارند و بازیکنان تیم کرواسی شایستگی زیادی دارند و می‌توانند لیاقت خودشان را در ادامه بازی‌ها نشان دهند.

اسکولاری در پایان در مورد پنالتی که نیشیمورا برای بازیکنان برزیل گرفت، افزود: پنالتی که برای ما گرفته شد کاملاً درست بود.