به گزارش افکارنیوز، قرارداد باکاری سانیا مدافع فرانسوی آرسنال در انتهای ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و این در حالی است که با توجه به اظهارات این بازیکن در صحفه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی به نظر می‌رسد وی پس از ۷ سال قصد جدایی از آرسنال را دارد. سانیا پیش از این پیشنهاد تمدید قرارداد ۲ ساله توپچی‌ها را با دستمزد هفتگی ۷۵ هزار پوند رد کرده بود.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌های انگلیسی سانیا با قراردادی ۳ ساله و با دستمزد هفتگی ۱۴۰ هزار پوند به منچستر سیتی می‌پیوندد تا به جمع شاگردان مانوئل پیگرینی اضافه شود و فصل آینده برای قهرمان لیگ برتر انگلستان بازی می‌کند.

باکاری سانیا در پیامی احساسی که در صحفه اجتماعی‌اش منتشر کرده با آرسنالی‌ها خداحافظی کرده است. در این پیام آمده است: «نمی‌دانم از کجا شروع کنم، ولی باید از تمام عوامل باشگاه آرسنال تشکر و قدردانی کنم که برای من مانند یک خانواده بودند. من در ۷ سال گذشته چیزهای زیادی از این باشگاه یاد گرفتم که باعثشد روز به روز پیشرفت کنم. باشگاه حتی وقتی در اوج نبودم به من اعتماد کرد و باعثشد از یک کودک به مردی که امروز هستم، تبدیل شوم.

من در هر بازی که برای آرسنال انجام دادم ۲۰۰ درصد لذت بردم. باید از تمام اعضای باشگاه و هواداران که مرا خیلی سریع در بین خودشان پذیرفتند و شرایط مناسبی را برای من و خانواده‌ام فراهم کردند تشکر کنم. باید از تمام هم‌تیمی‌هایم هم تشکر کنم که از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم. البته باید از آقای ونگر هم تشکر کنم که به من اعتقاد داشت و این اعتماد باعثشد زندگی‌ من هم دچار تغییر شود. حالا وقت این است که از آرسنال جدا شوم و بار دیگر از همه تشکر می‌کنم.»

آرسن ونگر بارها اعلام کرده بود مدافع فرانسوی تیمش بهترین مدافع راست لیگ برتر انگلستان است.