بهترین بازیکن جام جهانی از نگاه کی روش

به گزارش افکارنیوز، بیستمین دوره جام جهانی بامداد امروز(جمعه) با دیدار افتتاحیه بین برزیل و کرواسی در ورزشگاه کورینتیانس سائوپائولو آغاز شد که طی آن شاگردان فیلیپه اسکولاری با نتیجه ۳ بر یک مقابل میهمان خود به پیروزی رسیدند.

پیش‌بینی‌ها در خصوص قهرمان و بهترین بازیکن این تورنمنت هم به بحث‌ داغ این روزهای فوتبال‌دوستان تبدیل شده است. سرمربی ۳۲ تیم راه‌یافته به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بهترین بازیکن این تورنمنت را پیش‌بینی کردند که بر این اساس لیونل مسی بیشترین شانس را دارد و کریستیانو رونالدو پرتغالی و نیمار برزیلی به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم هستند.

در این نظرسنجی روبن تنها یک رای آورد که آن هم رای کی‌روش بود.

این مربیان همچنین قهرمان این رقابت‌ها را پیش‌بینی کردند که بر این اساس برزیل میزبان با ۱۱ رأی شانس اول قهرمانی این رقابت‌هاست و تیم‌های آلمان، اسپانیا و آرژانتین به ترتیب با ۹،۸ و ۷ رأی شانس‌های بعدی قهرمانی هستند.

در زیر نظرات سرمربیان ۵ تیمی که در این باره اظهار نظر کرده‌اند را می‌خوانید.

لوئیز فن‌خال، سرمربی هلند: برزیل و آرژانتین مدعی اصلی قهرمانی هستند و پس از آنها آلمان هم شانس بالایی دارد چون بازیکنانی خوبی را در اختیار دارد.

چزاره پراندلی، سرمربی ایتالیا: برزیل، اسپانیا، آلمان و آرژانتین چهار تیم قدرتمند جهان هستند که شانس اول قهرمانی در برزیل هستند.

اوتمار هیتسفلد، سرمربی سوئیس: به نظرم برزیل، اسپانیا، آلمان و آرژانتین چهار مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۴ هستند و دو تا از این تیم‌ها به فینال خواهند رسید.

یورگن کلینزمن، سرمربی آمریکا: برزیل، آلمان و اسپانیا شانس اول قهرمانی محسوب می‌شوند.

کارلوس کیروش، سرمربی ایران: آرین روبن هلندی میتواند بهترین بازیکن جام بیستم شود. آلمان و برزیل تیمهای همیشه مدعی در کنار آرژانتین و اسپانیا اینجا حضور دارند ولی نمیتوان از نام تیمهایی همچون هلند، پرتغال، ایتالیا، اروگوئه و یا اکوادور و نیجربه به سادگی گذشت. یکی از این تیمها توانایی رقابت برای کسب مدال را دارد.