به گزارش افکارنیوز، محمد پنجعلی، در مورد ماندن محمد نوری و رضانورمحمدی در پرسپولیس گفت: این دو بازیکن از اول هم نمی‌‌خواستند از پرسپولیس بروند و حالا هم خدا را شکر می‌کنم که در پرسپولیس ماندنی شدند.

وی ادامه داد: اگر نوری و نورمحمدی در پرسپولیس ماندند یعنی اینکه علی دایی این را خواسته و با نظر مستقیم خودش این اتفاق رخ داده است چون کادر فنی مسئول تمام اتفاقات مربوط به جذب یا قطع همکاری با بازیکن است.

سرپرست تیم پرسپولیس ضمن بیان این جمله که ماندن نورمحمدی ربطی به سید جلال حسینی ندارد، در مورد اینکه گفته می‌شود حسینی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پول نقد خواسته، اظهار داشت: نمی‌دانم او برای تمدید قرارداد چه شروطی گذاشته اما این مسائل به مدیرعامل ارتباط دارد.

پنجعلی در خصوص آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری در پرسپولیس عنوان کرد: از روزی که خلعتبری از تیم ملی خط خورده تلفن همراهش خاموش است و من نتوانستم با این بازیکن صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از نوراللهی بازیکن دیگری به پرسپولیس میپیوندد، تأکید کرد: فعلاً با بازیکن جدیدی صحبت نکردهایم و اگر توافقی صورت بگیرد حتماً آن را اعلام میکنیم.