دادخواست جدایی بعد از ۵۱ سال زندگی

به گزارشافکارنیوز،زنی ۷۰ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده ۲(ونک) خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

وی با بیان این‌که رفتار‌های شوهرم مانند یک کودک است، اظهار داشت: دیگر نمی‌توانم کنار شوهرم به زندگی ادامه دهم؛ می‌خواهم حتی برای یک روز هم که شده بدون او خوشبختی را حس کنم.

این زن با اشاره به این‌که ۴ فرزند داریم که متأهل هستند، افزود: شوهرم در هیچ یک از مراحل زندگی نگذاشت من پیشرفت کنم و تنها به خود و فرزندانش فکر کرد.

*شوهرم هیچ‌گاه لباسی که من برایش خریده باشم، به تن نمی‌کند

وی با تأکید بر این‌که طلاق می‌خواهم، گفت: شوهرم ۳ سال از من بزرگ‌تر است و هیچ‌گاه مرا درک نکرد و تنها به دنبال لجبازی با من بود. همچنین دخالت‌های مادرشوهرم همیشه در زندگی مشترک ما بود و من طی این همه سال بسیار سختی کشیدم.

زن با بیان این‌که دیگر نمی‌خواهم به شوهرم فکر کنم بلکه می‌خواهم تنها به فکر خودم باشم، افزود: شوهرم برای این‌که مرا عذاب دهد وسایل شخصی‌اش را در اطراف خانه می‌اندازد و کار‌هایی خلاف خواسته من انجام می‌دهد به طور مثال لباسی که من دوست ندارم، به تن می‌کند.

وی با بیان این‌که شوهرم هیچ‌گاه لباسی که من برایش خریده باشم، به تن نمی‌کند، ادامه داد: مشکل من رفتار‌های بچه‌گانه شوهرم است که دیگر برایم غیرقابل تحمل شده است.

*همسرم بهانه‌گیر شده / نمی‌گذارم بهانه‌گیری او آبرویم را ببرد

مرد در دادگاه خانواده حضور یافت و با بیان این‌که همسرم را طلاق نمی‌دهم، اظهار داشت: همسرم بهانه‌گیر شده است و من نمی‌گذارم بهانه‌گیری او آبرویم را ببرد.

وی با بیان این‌که می‌خواهم بعد از گذشت ۵۱ سال از زندگی مشترک در کنار او، اکنون نفس راحتی بکشم، ادامه داد: می‌خواهم همسرم دست از لجبازی بردارد و به دنبال راهی برای درمان رفتارهای خود باشد.

زن باردیگر در مقابل قاضی پرونده با بیان اینکه شوهرم در اینجا نیز به من توهین می‌کند، گفت: نمی‌توانم کنار شوهرم زندگی کنم و هرکاری بگوید انجام می‌دهم جز اینکه به زندگی در کنارش ادامه دهم.

این مرد در ادامه گفت: همسرم را طلاق نخواهم داد و او باید هم‌اکنون با من به منزل بیاید و من کوتاه نمی‌آیم.

بعد از چند دقیقه سکوت، قاضی به دلیل نبود دلیل منطقی، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و جلسه پایان یافت.