آل سعود، مسبب اصلی گرفتاریهای دنیای عرب

به گزارشافکارنیوز،روزنامه تشرین نوشت: پس از اتفاقات خونین تروریستی در سوریه، عراق، یمن، لیبی، مصر، تونس و دیگر مناطق عربی، بر همگان، بویژه ملت عرب روشن شده است که با وجود آل سعود در جهان که غنی‌ترین منابع نفتی را در اختیار دارند، جهان عرب به آرامش و ثبات، نخواهد رسید.

این قدرت حاکم بر شبه جزیره و دیگر شیخ نشینهای حاشیه خلیج‌فارس، انبوهی از کمکهای مالی، نظامی و ایدئولوژی را به سمت گروههای وهابی تروریست مانند داعش، النصره، القاعده که در حال کشتار ملت عرب، ایجاد تفرقه و تکه تکه کردن سرزمینهای عربی هستند، سرازیر می‌کند.

آل سعود با استخدام بیش از هفتاد شبکه ماهواره‌ای فاسد شناخته شده در میان عربها، در پی تحکیم اندیشه‌های تکفیری در جهان و پخش فتواهای ساختگی و انحرافی علمای خود که تحت عنوان " جهاد " به کشتار انسانهای بیگناه تشویق می‌کند، می‌باشند.

آنها، همچنین، صدها تن از به اصطلاح روزنامه نگاران در داخل و خارج از کشور را برای ایجاد اختلافات و درگیریهای طائفه‌ای و مذهبی به کار می‌گیرند که بیشتر آنها، افرادی سلفی هستند که از انسانیت بدورند و رفتار جاهلانه و کینه‌توزانه دارند؛ گویی آنها از عصر حجرند.

علاوه براین، این رژیم از اعتقادات مذهبی ملت عرب سوء استفاده می‌کند و با اجیر کردن مفتی‌ها، به دنبال ضربه زدن به دین مبین اسلام است؛ آنها برای رسیدن به این هدف خود، فاسدترین مفتی‌ها را انتخاب می‌کنند که البته مردم، بیشتر آنها را میشناسند.

تشرین در پایان نوشت: براین اساس و با توجه به آنچه که در حال حاضر در سرزمینهای عربی اتفاق میافتد، ضروری است که بارها و بارها، تاکید کنیم، مسبب اصلی گرفتاریهای دنیای عرب، آل سعود است و مسؤول مستقیم خونهایی که در کشورهای عربی ریخته میشود، آنها هستند؛ یقینا هلاکت تروریستها، بدون هلاکت آل سعود ممکن نخواهد بود و مبارزه با این رژیم تنها راه دستیافتن به این مهم است.