به دی‌ ماریا قرص دهند تا حالش مقابل ایران بد شود!

به گزارش افکارنیوز، خداداد عزیزی درباره تحلیلش از دیدارهای ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار داشت: اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم، روی کاغذ شانسی برای صعود به مرحله بعد نداریم چون فوتبال ما در سطح تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین نیست.

وی افزود: کار سخت ما در جام جهانی از بازی با نیجریه آغاز خواهد شد. نیجریه فوتبال قدرتی به نمایش می‌گذارد و بازیکنان تیم ملی باید دوندگی زیادی در طول بازی داشته باشند.

مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان بار دیگر با تاکید بر اینکه ایران روی کاغذ شانسی برای صعود به مرحله بعدی ندارد، تصریح کرد: نمی‌دانم چرا برخی از دوستان در این مدت در رسانه‌ها سطح توقع مردم از تیم ملی را بالا برده‌اند. ما کار سختی مقابل رقیبان‌مان داریم اما امیدوارم حداقل بچه‌های تیم ملی بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند.

عزیزی در خصوص اینکه کی‌روش معتقد است که نباید از تیم ملی ایران برای صعود به مرحله بعدی غافل باشند، گفت: کی‌روش به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند و طبیعی است که قصد دارد به تیمش روحیه دهد. صحبت‌های کی‌روش نشان از تجربه بالای او دارد.

وی خاطرنشان کرد: در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد. در بازی مقابل استرالیا که منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی ۹۸ فرانسه شد، حریف مدام به دروازه‌ ایران حمله کرد و ۲ گل زد ولی در نهایت بازی به تساوی کشیده شد و ایران صعود کرد. اگر ایران به مرحله بعدی صعود کند معادلات فوتبال بهم نمی‌خورد چون بارها شاهد بوده‌ایم که در فوتبال اتفاقات زیادی افتاده است.

عزیزی با اشاره به بهم خوردن حال لیونل مسی در یکی از بازی‌های تدارکاتی آرژانتین عنوان کرد: حتی فرض کنیم که مسی به خاطر حالت تهوع نتواند مقابل ایران بازی کند، با سایر بازیکنان آرژانتین از جمله دی ماریا چه کار کنیم؟ آرژانتین به مسی ختم نمی‌شود. امیدوارم به دی ماریا هم قرص دهند تا حالش بد شود و نتواند مقابل ایران بازی کند!

وی در مورد مدعیان قهرمانی جام جهانی به تسنیم گفت: برزیل، آرژانتین، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و حتی هلند شانسهای قهرمانی هستند. من آرژانتین را به خاطر لیونل مسی دوست دارم و امیدوارم این تیم قهرمان جام جهانی شود. بر خلاف خیلیها که میگویند که مارادونا از کُره دیگری آمده بود، معتقدم مسی از کُره دیگری آمده است.